Lite av allt*

Över en vecka sedan jag skrev här senast, inte haft ork eller inspiration helt enkelt... eller så har det väl inte hänt så mycket att skriva om..
Fast egentligen har det ju hänt en del sen sist.. allt kanske inte är sådant som jag tänker nämna här..än.. :)

Det har varit mest skolan som tagit min tid det senaste.. jag hoppas verkligen att jag hittar motivationen snart, för annars känns dethär med att läsa upp ämnena nu, helt meningslöst.. varför ska jag kämpa mig igenom det igen, må dåligt, vakna med ångest och bara tillbringa hela skoldagen med att längta därifrån.. om jag ändå inte kommer palla det?
Känns inte värt det..
Men jag ska ge det lite tid, och hoppas på att jag hittar tillbaka till min motivation och drivkraft :)
Jag är i alla fall glad att jag har fina tjejer i skolan, som gör det mycket lättare att ta sig igenom skoldagarn.. Det är värt jävligt mycket!! Kan faktiskt bli en och annan rolig stund trots allt :)

Förövrigt så är det väl inte så mycket mer som jag tänker ta upp.. tror jag inte.

Jo, jag saknar min pappa.. =( Jag saknar allt som det va förr här hemma.. det är inte detsamma längre, allt känns så.. vet inte hur jag ska sätta ord på det.. men .. skumt..
Jag hoppas att det ska kännas lite bättre nu när han får den nya lägenhet den första oktober.. så jag kommer kunna vara där en hel del också..
För hur besviken, ledsen och arg han än gjort mig.. så är han min pappa, och ingen kan ta den platsen ifrån honom..
jag kommer alltid älska honom och han kommer alltid betyda sjukt mycket.. jag vill inte leva mitt liv utan honom..
Jag vill försöka göra situationen så bra som jag någonsin kan.. och jag tror inte jag gör det genom att stänga honom utanför mitt liv, efter allt som hänt... hur fel jag än tycker att det är.
Min pappa kommer du ändå alltid vara..

Jobbade både förra och denna helgen.. hade butiken helt ensam, det är lite segt att inte ha någon annan där.. när det inte är så mkt kunder... i för sig så går tiden ganska snabbt ändå, och det finns väl alltid lite att pyssla med..
Jag har kommit på hur tacksam jag är för detta jobbet och vilken tur jag egentligen haft, som fått möjligheten.. jag tänker hålla fast vid möjligheterna jag får... det är värt mycket i framtiden.


En ny människa har dykt upp i mitt liv och gör varje dag mycket lättare att ta sig igenom.. ofta med ett leende på läpparna, eftersom du finns i mina tankar väldigt ofta.. du får mig glad!!
Mer säger jag inte om det... dem som vet, vet.. helt enkelt!

Förövrigt är jag dunder förkyld och har en jävulsk mensvärk.. det suger.. blir till att stanna hemma imorgon och kurera.. har varit krasslig sen jag kom hem från Mallis nu.. det vill säga typ 3 veckor..
Känner mig allmänt konstigt i kroppen typ.. mamma tycker vi ska ringa läkaren, men jag vägrar, som vanligt!!

Nu tänker jag avsluta här och snart bänka mig framför TV.n för att kika "Tyst vittne", lika bra varje gång..

Ha en mysig kväll..



Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2008-09-07 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0