Skolan*

Idag har jag orkat mig till skolan, efter min jävulska förkylning!!
Fortfarande lite småkrasslig, men nu är de slut på sängliggandet!!
Har haft Engelska C nu på morgonen och nu har jag hål till 11.15 då det är företgagsekonomi som gäller..
Min mage skriker efter mat, men jag får snällt vänta till efter FE:n som slutar 12.00 innan jag får käk..

Efter skolan blir det en snabb sväng till jobbet.. prata med Elin och kika kläder.. :)
Sen ska jag hem och försöka plugga lite, sen bara slappa.. funderar på att köpa med mig en stor påse godis och en cola hem att ha framför Tv:n ikväll.. mys :)

Imorgon är jag ledig, vilket ska bli väldigt skönt.. sova länge.. någon som har lust med en fika eller lunch i stan? :) Hojta till!

På fredag har jag bara en lektion på morgonen, sen på kvällen ska jag först med familjen på middag.. sen blir det en oplanerad kväll med sötnos :)
Lördag?Malin?Sugen?Jag tror jag är!

Så det som är kvar av min skolvecka är inte mycket att gnälla över faktiskt.. :) Nästa vecka blir nog desto tuffare, mycket uppgifter som ska in, även ett prov plus en debatt.. inget jag ser fram emot..

Nu vill jag att tiden ska gå fortare så att jag snart får gå hem.. men det lär dröja, slutar inte förrän 15:30.. seegt!!

Ha en bra dag!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är gääärna på fika/lunch imon. Vill komma ut ifrån mitt galna rum och bort från böcker. Dessutom är jag nog också lite på nu, mer och mer. Men jag skicka mess till patrik nu för att se vad som händer. Väntar spänt ;)Jag skickar sms till dig när jag vet! puss

2008-09-10 @ 12:25:29
Postat av: Nella

Jag kan leka tills jag börjar imorgon vid tre, och så kanske jag våldgästar er på lördag med! :P

2008-09-10 @ 16:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0