Skolan.. och det suger*

Befinner mig just nu i skolan och väntar på att min sista lektion för dagen ska börja, Historia..
Är inte speciellt pepp på det.. som ni kanske förstod i inlägget under, så är jag väl inte speciellt pepp på något som har med skolan att göra över huvudtaget!!
Jag går runt med tanken på om jag ska hoppa av eller inte, hela tiden..
Hoppar jag av så hade det för stunden hjälpt mig att komma på fötter igen och slippa ångesten jag har hela tiden, men å andra sidan så är det inte speciellt bra i längden..
Usch, det är ett svårt beslut..
Jag vet vad alla andra tycker och det är så lätt att tycka och säga hur jag ska göra.. även om jag vet att det är för mitt bästa..
Men ingen vet hur jag känner just nu, visst många är skoltrötta.. men jag är skoltrött på en helt annan nivå.. pga helt andra orsaker.. är det värt det?

När jag kommer hem ska jag lägga mig i min säng och bara njuta av att få vara hemma och slippa vara i skolan.. försöka att inte tänka på morgondagen då jag återigen måste ta mig upp från min varma säng och åka in till skolan..
Imorgon har jag iförsig bara en lektion på 45 minuter.. sen ska jag åka in till stan och tröstshoppa lite.. shopping måste nog vara den bästa trösten när man inte känner sig 100, eller?


Nu börjar min lektion, så ska försöka att hänga med i alla fall lite.. och kanske till och med få någonting gjort? Tveksamt, men kan ju i alla fall försöka börja lektionen med den inställningen?

Om 45 minuter slutar jag.. underbart :)


Btw, Åre är bokat nu.. så nu kör vi Malin! Nyår kommer bli grymt och vi ska inte ha annat än roligt hela veckan..

27 dec - 3 jan.. då smäller det :)


Ha en fortsatt bra dag!

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0