Jobb..

Nu är det snart dags för mig att kila iväg till jobbet..
Jag kommer frysa häcken av mig när jag går ner till bussen, brr.. nu är sommaren verkligen över.. det är svinkallt på morgonen ju =( Det tycker vi inte om..

Hoppas på att Michela kommer förbi butiken idag och ger mig lite sällskap.. om hon inte är alldeles för bakfull då, hon lär lite glad i hatten igår när jag ringde, haha.. sötnos!
Har ni tråkigt idag, är ni väldigt välkomna att ge mig sällskap, haha..

Igår tillbringade jag kvällen tillsammans med L, mysigt :)
Ikväll blir det först förfest hos Andreas, vad som händer sen är ännu lite oklart... Chalmersfest?Utgång?Hemgång? Vi får se vad kvällen ger med sig :)

Malin, GLÖM INTE MITT VIN!! Haha.. Jag ringer dig sen på jobbet i vilket fall, men det gör inget att påminna här också :)<3

Oj, nu blev det brottom..  Ha en bra dag... somsagt, jag finns i Vasaviktoria, på stylein.. mitt emot cheers, haha.. :D Sällskap är mer än välkommet!!

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0