Helgen*

Hej mina sötnosar <3
Idag har varit en seg dag, som alla måndagar.. kom hem från skolan vid halv 5 tiden, vrålhungrig..
Nu är jag mätt och belåten och har lagt mig bekvämt i sängen, för att vila en knapp timme.. innan jag ska åka till sötnos =)

Igår låg jag helt utslagen i sängen precis hela dagen, tack vare lördagens bravader.. från att ha planerat en lugn kväll och hemgång när de andra skulle till chalmers, så slutade det med både det ena och de andra..Roligt hade jag i alla fall :)
Han knappt hem efter jobbet innan det bar av in mot stan igen, för att möta upp Malin och sen bege oss till Andreas där förfesten ägde rum.. i hans lilla etta på 20 kvadratmeter satt vi 12 pers och hade hur roligt som helst.. men tro mig, 20 kvadart meter är fan inte stort alltså, haha :)

Tillslut löstes det så att även jag kunde komma in på chalmersfesten, där blev det dans och sen hemgång strax efter 2 tror jag.. så det blev ganska tidigt ändå :) Men oj, va bakfull jag va igår..usch.

Men tack för en helskön kväll <3

Nu ska jag vila ögonen och sen blir det mys =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0