*

Blir bara sämre och sämre på att uppdatera här känner jag.. dåligt av mig!
Egentligen finns det inte så mycket att berätta, det är inte hänt så mycket nytt..det mesta rullar på som vanligt typ..
Denna veckan har jag varit hemma ganska mkt, plus att jag varit på sjukhuset.. jag har börjar känna att allt är på gång igen, så det är bara till att börja knapra mediciner igen..
Så skola har det inte varit mycket av, nästan inget alls faktiskt..

I tisdags va vi på en föreläsning med skolan.. om Civilkurage, det va rätt intressant faktiskt.. trots att jag och Louise va lite små fnittriga och hade svårt o koncentrera oss i början..
Vi möttes upp tidigare och tänkte sätta oss o käka någonstans innan.. när vi träffades va ingen särskild hungriga.. vad gör vi då? Jo, vi tog vagnen upp till Chez, där satt vi någon timme innan vi begav oss till Stadsbiblioteket, där föreläsningen höll hus.
Efter det åkte jag hem till L och mös hela kvällen.. :)

Ja, det är väl egentligen det enda jag gjort på hela veckan.. för om mitt sjukhusbesök och så finns inte så mycket att berätta om.. pest varje gång!!

Som det ser ut nu så blir Åre bokat ikväll, i alla fall om vi ska lita på Andreas!! Jag och Malin är redan taggade <3 Det blir en nyår att se fram emot..

Imorgon försöker Malin lura med mig på Håkan på liseberg.. får se hur jag känner inför detta.. men man kanske kan köpa öronproppar eller ngt? Då överlever man nog=)
Annars är det jobb som gäller på Lördag, as usual nu för tiden..

Nu har jag inte så mkt mer att skriva känner jag.. ska nog lägga mig tillrätta i soffan, framför Tv.n istället :)

Ha en mysig kväll <3
Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, nu tycker jag du är MER än elak mot Håkan. De blir ball, grym stämning + utgång efteråt, jag vet att du aldrig bangar ;) <3

2008-09-25 @ 19:04:15
Postat av: Anastasia

Joooo gå på Håkan så kan ni hälsa på mig på Liseberg när jag jobbar! =D Wohooo!

2008-09-25 @ 19:46:24
URL: http://stasie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0