Bra dag*

Gokväll på er!
Idag har varit en bra dag, jag har träffat några av mina favoriter :)
Vid 13-tiden mötte jag upp Malin och Michan för att bege oss upp mot tin tin och min älskade kyckling baguette, som jag längtat efter den <3 haha..
Även min fina Nella kom dit efter ett tag, henne har jag saknat massor.. inte träffats alls mycket i sommar =(
Efter käk och massa tjöt, så följde vi Nella ner till hennes jobb där vi även kollade in hennes skills ;) Hon va så duktig så :)

När vi lämnat Nella på jobbet så gjorde vi även stan, jag blev grymt kär i ett par röda pumps, riktigt heta.. 11 cm klack och riktigt snygga.. men, det är ändå något som fick mig osäker.. förmodligen färgen.. men dom fick i alla fall följa med hem, får väl se om jag behåller dom eller ej... 

Väl hemma va jag riktigt trött, varför har jag ingen aning om... det va ju inte direkt en ansträngande dag.. men somnade i alla fall till någon timme, det va skönt.
Nu har jag tittat på Idol och Filip o Fredrik.. snart bedtime, för att orka upp till skolan imorgon.
En helt meningslös skoldag.. en lektion på 45 minuter.. 09:15 - 10:00.. sen hem :)

Vi får se vad helgen ger med sig.. Träffa L imorgon är det ju tänkt i alla fall :) Sen jobb 11:00-16:00 på lördag.. efter det så är allt ännu väldigt oklart.. men vi får se hur allt slutar... återkommer om helgens äventyr helt enkelt.

Bedtime!!
Sov gott och dröm sött!


Dessa, fast röda.. fick följa med hem idag :) Vad tycks? (Mycket snyggare i verkligheten och på foten)

Kommentarer
Postat av: malin

Passar dig som handen i handsken.

2008-09-11 @ 23:26:52
Postat av: Michaela

jag kan inte säga det bättre än malin. du måste behålla dom! :)

2008-09-12 @ 12:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0