Bad day..*

Usch, idag är ingen bra dag.. eller jag känner i alla fall på mig att jag kommer gå runt å vara grinig hela dagen..
Fråga mig inte varför, för det kan jag inte svara på..
Men jag har en orolig känsla i kroppen och går ständigt och tänker på något, som jag inte ens vet vad det är.. ?

Sitter i skolan nu, haft min första lektion för dagen, Engelska C.. tyvärr inte min sista, men så är det..
Förövrigt så va det helt jävla meningslöst att gå på den lektionen, gjorde absolut ingenting..
Det som suger mest är ju att min nästa lektion inte börjar förrän 11:15 igen..det är väl bara att bita ihop och kanske försöka få något vettigt gjort.. tveksamt om det kommer bli av, men vem vet?
Hungrig är jag också.. och käk får jag inte förrän typ 12.00.. det är låångt kvar!!
Oj, vad jag gnäller.. men sådana dagar har man ibland..

När denna skoldagen är avklarad så går det som på rinnande vatten sen, så är det helg igen.. imorgon har jag bara en lektion mellan 12.00-13.00 och på fredag har jag också bara en lektion.. sen heelg :)
I helgen har jag inte mycket planerat, förutom att jag ska jobba på lördag då..
På ett sätt ganska skönt.. det kanske kan bli en lugn helg för en gångs skull? Det skulle jag i alla fall behöva, med tanke på att jag sovit alldeles för dåligt och lite de senaste... helgerna ska vi inte ens tala om.. blir typ 4 h / natt då.. riktigt dåligt.

Igår va jag riktigt duktig och befann mig under kvällen på gymet.. blev både ett pass och inne i gymet.. duktigt va? :)


btw, så åker jag til värmen den 27 oktober.. bokat resa till Lanzarote/Puerto Del Carmen nu.. det ska bli riktigt härligt.. känns som jag behöver ett break från allt då och då.. bara åka iväg från allt och sluta tänka på allt som känns jobbigt, bara vara för ett tag.. och hur gör man det bättre än att åka iväg på en resa?


Om bara 2 veckor får pappa sin nya lägenhet också.. eller i för sig så dröjer det nog ännu längre eftersom dom ska total renovera den.. men jag hoppas i alla fall att det kommer iordning där ganska snart efter 1 Oktober, så att jag kan vara där ibland också..

I alla fall så väntas inflyttningsfest, eller liknande.. :)

Gaah, va jag har tråkigt just nu, helt galet.. vill bara hem till sängen och bädda ner mig.. såå härligt det hade varit just nu, hade somnat med en gång.. men det får vänta!!

Nu ska jag försöka få någon nytta gjord.. plugga lite.. :)

Ha en bra dag mina söta <3

Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Dirty Little Secret

Hur går det med killen nu då? Är ni ihop?? Puss på dig gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0