Update*

Det är konstigt hur humöret kan ändras över bara en natt, eller inte ens det.. över bara några timmar.
Hela lördagskvällen/natten och hela söndagen fick jag tillbringa med baby och jag mådde jättebra, allting kändes så lätt och allt som tynger mig kändes som bortblåst..
Hans famn får mig att känna mig trygg, en känsla jag saknat väldigt länge..han får en av många pusselbitar att falla på plats..
När han släppte av mig hemma igår för att åka och spela match, tog det inte lång tid innan allt vällde över mig igen, ångesten och tankarna, huvudvärken och illamåendet.. jag orkar snart inte med det mer =( Hur gör man för att hitta tillbaka till sitt rätta jag? Känns som jag är i fullständig obalans..

Utöver Linus, så finns det få andra som får mig att må bra,  ni vet vilka ni är och utan er skulle ingenting funka.. ni är riktiga vänner<3

Jag var inte i skolan idag, som vanligt, får jag väl säga.. jag kan liksom inte ta mig upp på morgonen utan att tårarna kommer eller ångesten kryper inpå igen..
Men, dethär fjärde året i skolan är någonting som jag gör för min skull, ingen annans, jag har valt dethär helt själv och sålänge det får mig att må piss, så är det inte värt det längre..

Helgen har varit bra.. i fredags blev det Chez med Malin, Michan, Sofia och hennes vän.. det va så skönt att se Malin igen, brun och fin.. du betyder gumman <3
Framåt 23 droppade Sofia och hennes kompis av för att ta sig till trädgårn, vi satt kvar en stund för att senare vandra upp mot Park där en förjävligt lång kö väntade.. mötte upp Patrik och Andreas, även Mathias träffade vi på utanför.. hmm..
I alla fall, efter mycket om och men satte vi oss i en taxi hem istället, skönt va väl det för jag vaknade hyfsat pigg för att gå upp till jobbet på lördagen..
Ja, på jobbet väntade en helvetisk dag, mycket att göra och en jävla massa kunder... folk från bröllopet som va där för att träffa Elin m.m.

Efter jobbet åkte jag till baby.. vi kikade film, drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord.. hela natten låg han och höll om mig och jag har inte sovit så skönt på länge...
På morgonen gick han ner och köpte frukost som han väckte mig med.. sedan tog vi en låång dusch för att sen möta upp Malin, Patrik och Andreas hemma hos Stefan och Maria, för lite åreplanering..
Det börjar närma sig nu och jag längtar mer och mer.. speciellt nu när man bara hör fler och fler som ska upp samma vecka, det kan ju bli succé..
Om inte annat så gör jag och Malin vår egna succé.. eller hur gumman?:)

Igårkväll fick jag också ett härligt samtal... det va längesen vi pratade så, konstigt nog =( Jag uppskattade verkligen att du ringde gumman.. du betyder massor för mig.
Finns alltid här <3

En fågel viskade i mitt öra att en viss liten sötnos vid namn Johanna fyller 19 imorgon... :)
Ja, somsagt imorgon.. så jag väntar med Grattis ;)

Nu ska jag gå ut och ta en liten promenix tror jag.. behöver lite luft!!

Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, du och jag baby.. de kommer bli galet bra! ;)

Du betyder du också sötnos, det vet du. Finns alltid här för dig <3

2008-11-24 @ 20:27:06
Postat av: Johanna

hahah ja så är jag också 19, typ hundra år efter alla andra :P

2008-11-25 @ 11:51:14
Postat av: Nella

Om jag bara får ledigt från jobbet kanske jag också hamnar i Åre :)

2008-11-25 @ 12:19:55
Postat av: Silla

Nella: Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra.. hade vart huur kul som helst ju!!

2008-11-25 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0