Min dag* Grattis Johanna..

09:15 väcktes jag av ett sms från Michan.. Tack för den sovmorgonen du, tack som fan ;)
Det va bara att ta sig upp, ställa sig i duschen och sen bege sig till backa för att göra Malin och Michan sällskap på jobbet, men det gör jag så gärna så..
Sitter hellre där med personer som gör mig glad, än ligger hemma i sängen och låter ångesten ta över.. mycket hellre.

Utöver det, så har jag inte gjort speciellt mycket.. somnade 2 timmar när jag kom hem, skönt.. men ändå är jag dödstrött nu, skulle kunna decka vilken sekund som helst..

Idag är det Johannas dag, äntligen är du också 19.. snart fyller vi 20 ;)
Grattis, Grattis, Grattis.. Håll med om att vår skönsång va vacker förut när vi ringde? ;) Hoppas att vi kan ses till helgen..

Nu måste jag lämna datorn för att kika "House", får ju inte missas...

Godkväll <3.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha det vackraste jag hört ;) Hoppas med at vi ses till helgen, får väl skrapa skrapa skrapa ihop lite pngar kanske...

2008-11-26 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0