Jag orkade mig till skolan*

Jag orkade mig faktiskt till skolan imorse, eller i förmiddags kanske är bättre att säga..
Jag började ju faktiskt inte förrän 12, mamma körde mig.. kanske va det därför jag tog mig dit?
Hade bara en lektion, företag.. så slutade redan klockan 13, skönt..
Tydligen så är min engelska lärare sjuk, så det blir nog ingen lektion imorgon, vilken även den skulle vara min enda lektion..
Så det blir en sväng in till stan för att köpa lite nödvändigheter, så som mascara, strumpbyxor och sånt.. alltid nödvändigt.

Nu ligger jag hemma i sängen och slappar, som vanligt.. ska nog vila en timme eller så tror jag.. eller lägga mig i ett bubbelbad, med levande ljus.. mysigt.
Ikväll blir det nog en sväng till baby, om inte hans möte tar allt för långt tid vill säga..
Han har fixat våra tågbiljetter nu, så äntligen är allt klart.. så slipper man gå runt och tänka på det..
Jag behöver inte heller oroa mig för min packning längre, som utan problem hade tagit upp en hel bil annars.. nu kan jag packa så mycket jag orkar bära.. underbart!!

Imorgon är det äntligen fredag igen och fredagar tycker vi ju om.. eller är det inte så? Jag tycker i alla fall om fredagar..
Jag är ledig från jobbet på lördag, vilket innebär att jag får sova lite extra på morgonen.. ska dock på bröllop, så klockan måste ställas ändå..

Nä, det va allt för stunden.. kanske hörs senare!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad du är duktig! :)

2008-11-27 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0