Godnatt*

En hyfsat bra dag blev det väl tillslut ändå.. har inte gjort mer än varit en snabbis på stan med Michan(se tidigare inlägg), sen har det väl varit det vanliga, legat i sängen, sovit någon timme.. lyssnat på musik i 5 minuter, satt sig framför tv.n i 5 minuter sen lagt sig i sängen igen... varit allmänt orolig och stissig i kroppen typ..

Baby ska i alla fall köpa tågbiljetter till oss imorgon.. vi är ju några som bestämt oss för att ta tåget upp till Åre istället för att sitta och trängas i en bil i 12 timmar.. som resten av sällskapet tydligen vill göra..
Så Linus, Jag, Malin, Patrik och Frodo tar tåget natten till den 27.e istället... kommer bli så mycket mysigare än bil :)
En liten sovkuppé att trängas i är väl härligt, haha.. :)

Mina ögon börjar svika mig nu, så ska snart krama kudden och försöka sova.. så får vi se om jag orkar gå till skolan imorgon.. har ju bara en lektion mellan 12.00 - 13.00 och mamma har lovat att köra mig om jag ska gå, så tror nog jag ska försöka mig på det :)
Snart är det ju helg i alla fall, skönt det...

På tal om helgen, så ska ju jag på bröllop då och jag har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig..
Blir lättare på systers bröllop då jag ska vara brudtärna och inte kommer ha så mycket att säga till om angående min klädsel.. då är det syrran som bestämmer.. haha.. tur att hon har bra smak!!

Nej, nu ger jag upp här och säger Godnatt!!
Sov gott och dröm sött.. vi hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0