Godmorgon*

Godmorgon!
Ställde klockan på 06.15, för jag va fast besluten om att jag skulle till skolan idag.
Klockan ringer, jag vaknar.. får ångest, börjar gråta och somnar om igen.. vafan är det för fel på mig? Hur svårt ska det vara att ta sig till skolan, avklara några lektioner och sen få komma hem igen liksom.. det är ju inte direkt så att det är några farliga människor i skolan, tvärtom.. jag har ju underbara tjejer där..
Imorgon, jag lovar.. då ska jag klara det!!

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska bli väldigt mycket bättre på att blogga nu.. om det nu är till någons glädje vettefan.. men kanske för min? :)

Ha en bra dag! Hörs senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Dinova

Jag vet precis hur det är att vakna och känna ångesten, av att man inte klarar av att gå till skolan. Och gumman, det värsta du kan göra är att försöka tvinga dig själv och lova dig att imorgon ska jag gå. Går man inte ditt nästa dag som man lovade sig själv.. Så blir man besviken på sig själv och ångesten blir ännu värre.



Tänk hellre såhär.. Om jag orkar imorgon, då går jag. Det känns så mycket lättare det.



Och kom ihåg, det viktigaste är att du ska må bra!

(L)(L)

2008-11-26 @ 14:14:50
Postat av: Anonym

Dinova: Tack gumman, betyder så mycket att du säger så.. att du förstår, även om det inte är bra att du själv kännt så, men du förstår hur jag menar!!

Älskar dig <3

2008-11-26 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0