Fin kväll*

Så är jag tillbaka här i bloggen igen, för att försöka skriva av mig lite..

Tänkte skriva att mycket har hänt sen sist, men egentligen vet jag inte om det är så jävla mycket som har hänt de senaste faktiskt, jag har varit utomlands, det är väl det i så fall.

Har en ganska turbulent tid i mitt liv just nu, kanske därför det känns som det händer saker hela tiden, fast allting egentligen bara står still.

Insåg att de flesta hade rätt i att jag faktiskt behöver prata med någon på riktigt, så jag tog tummen ur (igen) och löd era råd, jag har börjat prata med någon igen.

Första gången, ja jag vet inte riktigt hur det gick, men lipa gjorde jag i alla fall, det tog nog max 5 minuter efter att jag kommit innanför dörren, så satt jag där och tjöt! Behövde nog det.

Jag är tydligen deprimerad… men jag ska ta mig ur detta, jag måste det… på egen hand!

 

Sen jag kom hem från värmen tänkte jag skriva och gjorde jag också, men det menade jag inte riktigt, för något vidare väder hade vi inte. Regn och blåst varje dag.. ja sen dess, så vad har hänt?

 

Första jag gjorde va ju självklart att åka o krama och pussa på Linus igen, saknade honom massor, sen har jag också tillbringat min första helg boende hos pappa..kändes skönt.

Jag har jobbat och även hunnit med en visit på chez och bryggeriet..

Hela denna veckan har jag varit hemma från skolan, allt har varit uppochner och jag har mått piss.. tisdags va jag dock inne i stan med Ulrica och lunchade, det va hur trevligt som helst.. så längesen vi sågs och jag uppskattar varje gång vi ses hur mycket som helst!

På kvällen va jag på bio med Linus och hans vänner, en del av dem som ska med till Åre också, det va trevligt. Vi såg nya bond, sådär måste jag nog säga, den förra var bättre.

Men hade ju goaste killen bredvid mig, så klagade inte ändå =)

 

Imorgon tänker jag inte heller åka till skolan utan istället åka med pappa till farfar en sväng, det va ett tag sen jag träffade honom och jag saknar faktiskt honom..

 

Jobba på lördag och jag är inte alls pepp på det..

 

Förövrigt så är det en väldigt fin kväll.. helt vindstilla och klart.. så gå ut och ta en promenad, det är mitt tips för ikväll =)

 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0