En dag på stan*

Det blev en lunch på stan med Michan idag, thai i arkaden är aldrig fel..
Blir alltid på lite bättre humör när jag omges av folk jag tycker om och slipper ligga hemma med ångest, så det va skönt..
Vi hann även med en liten shoppingrunda och jag hittade den svarta klänningen jag så länge velat ha, men som inte funnits kvar i min storlek. Helt plötsligt hängde den bara där, sista 34.an bland två andra 38.or... tror ni jag blev glad eller? Den satt perfekt också.. :)
Så den fick följa med hem.. och den har gjort min dag, haha..
Konstigt hur lite shopping kan uppmuntra så mycket? Hem till Michaela fick två klänningar flytta idag också.. sånt som alltid behövs, eller vad säger du michan? Haha...

Allt för denna gången...
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: michaela

man kan aldrig få för många klänningar :P

2008-11-26 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0