*..Sjukhusbesök & studenttider..*

Har varit hos läkaren idag, inget nytt egentligen, dem vet ju fortfarande inte va det är eller beror på och så, konstigt nog. Efter 5 år tycker man ändå att något skulle ha hänt, men men, dem gör i alla fall sitt bästa och vill så mycket.

Jag fick i alla fall höjda medicin doseringar och så pratade vi lite om en ny behandling som kanske blir aktuell lite längre fram.

En behandling som inte är lika tidskrävande och så som min tidigare, men desto mer påfrestande och jobbigare biverkningar :/

Jag blir alltid på så lesst humör efter att jag vart hos läkarna, så skolan efter kändes bara pest och på mitt ph-samtal fick jag ett smärre sammanbrott, men det behövde jag nog.

Grinig som satan va jag nog också mot de flesta, ber om ursäkt för det... men ja, som Michaela sa: "man har sina dagar" och ja, idag hade jag min... och igår.. och i förrgår och förmodligen även imorgon..


Studenttiden närmar sig, balerna är redan igång och min va ju som ni redan vet i lördags.

Nella älskling har sin bal på fredag, då ska det kikas och fotas =)

Denna underbaring tar även studenten nästa tisdag, då ska också kikas, fotas och kramas. Va stolt jag kommer att vara över henne då, hur full hon än kommer att vara <3 Tyvärr kommer jag inte kunna medverka på hennes mottagning hemma sen, för då har jag en kusins studentmottagning som väntar..

På fredag nästa vecka ska det grillas och förtäras alkohol i slottsskogen med alla kunskapsgymnasiets treor, för att fira att betygen är satta och för att vara samlade alla tillsammans och göra något kul ihop innan studenten.

Sen den 5.e Juni är det vår dag, kunskapsgymnasiets avgångsklassers dag, fan va underbart.

Redan klockan 07.00 börjas det med Champagne-frukost och klockan 13.00 är det jag och mina duktiga vänner som springer ut helt överlyckliga med studentmössorna på, fyfan vilken känsla! Tror ni att jag längtar eller? Galet!


Inte heller är det långt kvar tills jag åker till Grekland för att bara koppla av efter det gångna skolåret och allt som hänt. Bara sola, bada, äta gott och dricka några goa drinkar, men absolut ingen party-resa. Bara återhämtnings-resa.. underbart!


Nu tackar jag för mig.. Ha en härlig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0