Känslormässigt krig..

Dagen i sig har varit ganska bra, papsi kom och hämtade mig vid 11-tiden så åkte vi in till stan, strosade runt och tog en frukost på ett mysigt café, jaa frukost för mig i alla fall.

Sen när tiden blev knapp körde han mig till moster och salongen, där hon satte igång med att väva slingorna. Så nu är jag allt lite ljusare! Längden gjorde vi inte så mkt med, tog lite på topparna bara.

Vi planerade lite inför lördag och hur jag ska ha håruppsättningen och sminket, det ska nog bli kanon tillslut tror jag. Vid 10.30 börjar mina förberedelser inför kvällen.

Jag börjar faktiskt bli lite nervös om jag ska vara helt ärlig, haha.

Imorgon ska jag in till stan och Nail studio, där naglarna ska bli fina, det behövs kan jag lova.


Det är som om ett känslomässigt krig drar igång inom mig varje gång kvällen börjar närma sig, mina känslor och tankar verkligen väller över mig.

Jag grubblar, gnäller och tänker så sjukt mycket över allt och inget.

För att vara ärlig så har jag så mycket inom mig som jag bara vill skrika ut..

Jag har vissa personer som jag har så mycket jag vill säga till, eller nej.. jag vill skrika ut allting till er, jag vill rensa upp allting, alla tankar. Det finns så mycket som jag går och tänker på och så mycket som jag egentligen vill ha sagt, men som jag inte vet hur jag ska få sagt det, för jag vet att förståelsen aldrig skulle finnas där, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0