Fylleslag..

Fyfan sicken helg det blev..

Inte en lugn stund sen i torsdags.. men oj va kul jag har haft!


Torsdag:

Satt hemma i lägenheten och kikade handbollsfinalen med Michan, drack lite vin och fixa oss inför kvällen.

Vadet vi gick in i en vecka tidigare, okej förlåt Michan, som JAG gick in i och drog med henne i, förlorade vi såklart. Ganska stort dessutom.

Vid 10-tiden begav vi oss ut i spöregnet, Michan med en påse över huvudet, som hon gjort hål i, för att se något, JA, DET ÄR SANT!

Mötte stockholmarna, även kallade Marcus och Sebastian, på centralen.. satt en stund på centralens pubb och tjötade. Trots att det va långt över ett år sen som jag träffade Marcus så kändes det som om det va igår. Sebbe ska vi inte tala om, honom hade jag aldrig träffat innan, men samma där, det kändes som vi kännt varandra i evigheter.

Efter ett tag tog vi vagnen upp till valand, killarna va helt överexalterade för att få åka spårvagn, haha.

Väl inne på Valand beställdes drickat in hej vilt och ja, det kan hända att det kanske blev ett glas för mycket, kanske två.

Vi hade en bra kväll/natt inne på Valand, som slutade på centralen med gitarrspel från någon vi hittade där, helt grym var han. Fråga mig inte hur vi träffade honom eller började prata med honom för det minns jag inte!

Hemma i lägenheten igen vid halv 4 tiden kanske.. där killarna fortsatte dricka. Marcus hämtade blommor från gården och dekorerade lägenheten, sprang naken i svalen, spela högsta volym så grannarna flippade, ja you name it..

Efter att ja, inga namn, övertagit dubbelsängen i MIN lägenhet, så somnade jag till i soffan någon gång mellan 07.00 och 08.00.. sov nog ganska okej i någon timma innan, inga namn, lyckades ta över hela soffan och putta ut mig.. då begav jag mig till den fruktansvärt obekväma soffan där jag fick kanske 2 timmars sömn, innan inget namn vaknade och insåg att jag va borta.. då blev jag väckt och fick komma tbx till den något bekvämare soffan igen, där jag fick max en timmas sömn till.


Fredag:

Killarna gick på det igen vid halv 4 tiden, satt bara hemma i lägenheten, gick upp till mamma och dem som hade lite folk hemma, där satt även brorsan och spelade poker med sina kompisar.

Sebbe lyckades nog gå en och annan och dem på nerverna när han överdrev den dryga stockholms sidan lite vääl mycket. Marcus deckade i soffan..

Gick ner till lägenheten igen.. killarna va på tok för fulla och väckte förmodligen hela Ale.

Väl nere i lägenheten va jag hur trött och seg som helst, fort som fan intog jag denna natt sängen och sov helt okej i några fler timmar än natten innan.


Lördag:

Vaknade något fräschare och piggare än morgonen innan.

Killarna ville in till Liseberg, så fick det bli. Dem åkte in redan när det öppnade, det hade vi inte riktigt lust med, så vi mötte upp dem där inne vid 4-tiden typ.

Hade riktigt kul, blev som ett litet barn... ett dränkt barn typ. Aldrig mera flumride... jag skämtar inte när jag säger att jag kunde vrida vattnet ur mina kläder.

Kvällen/natten tillbringade vi på Chez och att vi inte blev utslängda därifrån är fan ett under. Mer behöver jag inte säga!!


Vaknade imorse helt förstörd, har aldrig i hela mitt 19-åriga liv varit så sleten som jag är idag, inte ens i närheten.

Säga vad man vill om stockholmare, men faaan va roligt jag har haft dessa dagarna. Marcus och Sebastian, helt galet roliga och sköna killar.. som vi säger i göteborg "Riktigt goa gubbar".

Kändes något tomt när dem imorse begav sig mot huvudstaden igen, men samtidigt jävligt skönt.. det betyder VILA!

Det blir förhoppningsvis kärt återseende om inte allt för lång tid.


Tack Michaela för denna helgen.. en helg som jag sent kommer glömma.


Nu är det snart sängen som gäller för mig.. och jag är riktigt tveksam till om jag orkar mig för till skolan imorgon.. jag kommer typ vara bakis i en vecka efter detta fylleslag.


Dårå, äre sant?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Hahaha låter som en härlig helg för dig! =) Såg ju dig o miccis på Liseberg lite snabbt. hihi Puss älskar dig!

2008-05-04 @ 20:38:36
URL: http://stasie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0