*

Jaa, så va jag där igen, tillbaka på noll.. är det inte typiskt? Lagom till bal och student och allt..

Smärtan började jag egentligen känna av för lite över en vecka sedan typ, men då försvann den lika fort igen.

Nu värkar den vara tillbaka för att stanna, den har liksom bitit sig fast igen.

Mamma pratade med läkaren idag, han kunde inte säga så mycket, mer än att ge mig en tid så att vi kan träffas nästa vecka och sen sätta mig på en kortison-kur a la megasize.

Meeen, jag ska inte klaga mer nu! Känns som jag gör det alldeles för mycket redan!


Ja som sagt, balen närmar sig. Redan på lördag åker klänningen på, håruppsättning och smink.

Imorgon ska jag till min älskade moster och hennes salong för att göra slingor och fixa till håret lite, på fredag ska jag fixa naglarna och sen är det lördag, då blir det fixas och donas hela dagen.

Så vill ni se oss uppklädda och vackra, så är det utanför valand runt 7 halv 8 - tiden som ni ska befinna er.

Min dejt för kvällen blir Michaela, vi lyckades inte locka med oss någon kavaljer, haha.. eller jo, men dem befinner ju sig i sthlm, de asen.

Men jag klarar mig fint utan, med michaela vid min sida, blir det toppen. Dessutom kommer ju även Malin och Patrik, de fina paret, också finnas där. Så det kan inte gå fel!


Nu ska jag ägna min tid åt min kladdkaka och mina jordgubbar, det ska bli gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0