Utv.samtal och helgens äventyr..

Jag ska åka in till skolan och ha utvecklingssamtal nu snart, roligt va?
Jag har struntat fullständigt i skolan hela denna veckan, ja heeeeela min långa skolvecka (Mån-Ons).
Med udantag för en timme, då jag va inne och redovisade Historian med Malin, som vi för övrigt fick VG på. Vi kan när vi vill <3
Jag förstår inte riktigt meningen med utvsamtal, det har i alla fall aldrig gett mig någonting innan. Möjligtvis att det ger föräldrarna någonting när man gick i grundskolan och dem fick reda på hur flummig man va på lektionerna, så att det senare kunde säga: "Du får börja koncentrera dig mer på letionerna nu då" och sen nästa utvsamtal va det samma visa igen.
Men NU, nu ska inte ens mina föräldrar vara med på det, så varför i helvete ha det? Jag lär mig inget!

Men i alla fall, efter jag vart i skolan på det jävla samtalet, så börjar min helg och jag ska börja se fram emot lördagens äventyr ute på Marstrand, det ska bli niiiice :)
Black&White party på strandverket där Grand Prix gästar, kommer bli toppen med mina älsklingar :)
På fredag ska jag en snabb sväng förbi Keybar för detdär vip-kortet, jaaaa :D Jag blev faktiskt lite glad när jag fick meddelande om att jag blivit utvald =D Wohoo.. alkoholistkvällarna börjar ge utdelning, haha.

Förra helgens äventyr bör också nämnas, trevligt firande av Michan som fyllde 19. Jag bröt INTE ihop :D Men det va nära några gånger, men jag hade bestämt mig för att inte vara den som förstörde kvällen :)
Började med förfest och middag hemma hos födelsedagsbarnet sedan bar det av in till stan med Jag, Malin, Frida och Sofie stannade inte allt för länge innan vi slängde oss i en taxi för att åka hem till killarna som satt och drack hos Jocke istället, trevlig avslutning på kvällen... haha hmm, jaaa.

Mamma: Du är stark!
Pappa: Jag saknar dig <3
Mamma&Pappa: Jag älskar er!

Tillsammans klarar vi allt!

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen kasta mig ut i det underbara vädret, tänkt va lite sol kan göra med humöret! Att åka in till skolan, känns inte lika ångestladdat längre, haha.
Ha en fin dag ute i vårsolen. (man kan faktiskt få lite färg av den också, så pressa :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0