Triangeldrama

Jag har varit sämst på att uppdatera här på bloggen nu det senaste har jag märkt, haha.

Men jag finner ingen mening med att skriva något, om jag inte har något att skriva eller om jag inte känner behovet av att skriva av mig lite.

Bloggen har jag faktiskt mest för min egen skull. Att skriva av sig lite ibland är faktiskt ganska skönt och ofta får man ut vad man känner lättare i text än i tal.

Som de som bör veta, vet, så har min tillvaro varit som en bergochdalbana det senaste, humöret har verkligen pendlat upp och ner från dag till dag. Vissa dagar funkar bättre än andra. Vissa funkar inte alls känns det som, då är det tur att jag har de fina vänner jag verkligen har, som förstår och som stöttar, som inte klandrar och som inte dömer.


Denna vecka är det påsklov, ett välbehövt och efterlängtat sådant. Ska bli så skönt att vakna utan ångesten och att vakna när man själv vill vakna, ingen väckarklocka som ringer och inga tider som måste passas.

Dock hotas mina sovmornar av en sötnos som har ett jobb att gå till varje morgon och som är ganska duktig på att ringa vid en allt för tidigt tidpunkt, det fick jag ju smak på förra veckan.


Något som just nu är ett ganska hett ämne är det omtalade triangeldramat som jag nog råkat röra om lite i, vilket inte var min mening egentligen.

På något sätt så tycker jag så synd om dessa två tjejer som kommer i kläm här, ni har verkligen valt fel kille att fastna för, jag om något vet.

Jag vet egentligen ingenting om er, jag känner er inte... men en sak vet jag, ni båda är värd någon bättre.

Jag har varit där ni är nu, jag har mått lika piss som ni säkert gör nu.. eller i alla fall kommer göra inom en snar framtid.. ni kanske bara inte vet om det än.

Jag har varit lika hopplöst förälskad i honom, jag har varit lika blind för all skit han står för, men jag har också tagit mig ur det.

Idag står jag utanför det där, men ändå mitt i det. Jag är inte kär i honom längre, jag vill inte vara med honom på det sättet längre för jag vet precis hur han är, så för min del får ni ha honom för er själva, men va rädda om era hjärtan!

Så dedär sne blickarna ni kör med och det där småpratet som pågår, sluta med det, för min mening va aldrig att ta honom ifrån någon av er, hade jag vetat då, hade det vart annorlunda!

Som jag sagt innan: "He's all yours, jag vill inte ha honom!!".

Nu ska jag ta tag i mig själv och försöka orka mig upp ur sängen och fräscha till mig lite, för snart kommer mormor hit och ska laga middag åt oss.

Min mormor är bra!! I denna jobbiga situation som är just nu, så har hon varit bäst! Ställer upp som ingen annan lika närstående.


Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0