08-03-28*

Jaha, så var det fredag igen. Denna vecka har verkligen gått så oerhört fort, snart måndag och skola, men även min födelsedag.

Det suger att fylla år på en måndag alltså, hade vart roligare att fylla år i helgen, då hade man fått med folk ut för att fira lite lättare. Inte för att det där med att fira spelar så stor roll för mig, men det hade i alla fall lockat mer då.


Träffade pappa igår, usch va jag hatar att inte ha dig hemma .. saknar dig hela tiden och vill inget hellre än att du ska komma hem, men samtidigt så vill jag att du ska må bra också.

Vi strosade runt på stan, shoppade lite och käkade lunch på en nyöppnad thai, mysigt.

Sen släppte han av mig hemma och följde med in en stund, jobbigt.. igår va första gången på länge som jag verkligen grät ut, mina ögon va röda och svullna som jag vet inte vad sen senare på kvällen.


Början av kvällen spenderade jag hemma hos mina kusiner, där vi firade Filip som fyllde år, men även mig lite smått som snaaart fyller.

Efter det bar det av hem till Michaela där Nella, Johanna och Johanna satt och förfestade lite smått.

Kände inte alls suget till en början, men efter några drinkar uppe hos Michan så va jag på G igen, vilket snabbt försvann väl inne på Sticky.

Jag tror aldrig jag har varit med om så mycket folk inne på en och samma nattklubb tidigare, det va helt sinnesjukt, att dem släppte in så mycket folk.

Jag kunde inte röra mig med ett glas cider i handen utan att jag hade hela glaset över mig sen.

Det va väl inte bara de faktum att det va så sjukt mycket folk som jag tyckte att det sög, utan även att Mr.idiot va där och idiotade sig med en annan idiot, som för övrigt kan ge fan i att bete sig så.

Du får hångla hur mycket du vill, åk hem och ha sex heeela natten om du så vill, I don't care, men på det sättet... det är både respektlöst och pinsamt. Det är inte bara respektlöst mot mig, utan mot andra också.. tror inte du vill att dem får veta va?

Du är den största playern som har fötterna på denna jord, förstår inte att jag slösat bort så mycket tid på dig!


Ikväll är det ett efterlängtat återseende med min älskling Karin som står på schemat, saknat dig!

Blir en snabb sväng in på keybar för att hämta mitt kort, sen får vi se vad vi känner för just då, festa eller bara sätta oss ner någonstans och prata, så som jag älskar att göra med dig.

Våra samtal kan vända från tårar till skratt på mindre än 3 sekunder.

Ser fram emot kvällen!


Vet inte riktigt vad jag har att säga mer än att jag för första gången på länge känner mig glad trots allt som pågår just nu på något sätt, anledningen till detta är inte svår att lista ut.

M, you make me smile!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en kanonkväll!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0