08-03-26*

God morgon!

Igår innan jag gick och la mig tänkte jag vakna hyfsat tidigt idag för att försöka vara riktigt ambitiös och kanske få lite skolarbete gjort.

Lättare sagt än gjort måste jag erkänna. Det kommer inte att bli något skolarbete gjort idag, det kan jag lova er.

Tänkte istället lägga mig i ett varmt bad, sen bär det av till sömmerskan med min balklänning, som ska sys in och läggas upp. Balen börjar faktiskt närma sig nu.

Ikväll väntar förhoppningsvis ett besök hos Mr.x (Jag måste ju vara lika cool som alla andra som benämner sina sååå hemliga personer som Mr.X).. fast nä jag gillade inte riktigt det där, så det får bli M som Michaela så fint kallar honom.


På måndag är det min tur att fylla 19, spännande va? Haha.

Det kan ju inte finnas någon mer meningslös och tråkig ålder än 19? Möjligtvis 17 då.

Jag vet inte om jag har tänkt att "fira" det på något speciellt sätt, blir väl kanske någon utgång någon gång, haha. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om jag ska vara helt ärlig.


Nä, nu ska jag äta lite frukost.

Ha en bra dag <3

Dinova... Always and forever(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0