Jag har alltid sett upp till dig som min förebild..*

Du har alltid varit min förebild. Under hela mitt liv så har jag sett upp till dig.

Jag har alltid litat på dig till 100 % och jag har alltid ansett dig vara min bästa vän!

Du har alltid varit min trygga punkt, till dig har jag alltid kunnat fly, när allt annat känns meningslöst och falsk.

Du har alltid ställt upp för mig och ställt saker och ting tillrätta!

Du har aldrig gjort mig riktigt besviken....

Fram tills nu!!


Jag vet inte hur jag ska reagera, eller vad jag ska säga!

Det är som ett knivhögg i ryggen som förväntas läka efter en natt..

Du beter dig och handlar på ett sätt som en 10 åring hade gjort bättre..

Du sårar de som står dig allra närmast, utan att förstå..

För första gången på 19 år, har du gjort mig djupt besviken och jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Kommentarer
Postat av: Dinova

Jag finns här för dig hjärtat.. Alltid (L)

Jag älskar dig (L) PUSSS

2008-07-01 @ 00:53:47
Postat av: Anastasia

Jag älskar dig gumman och jag finns alltid här för dig!! (L)

2008-07-01 @ 12:13:50
URL: http://stasie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0