bakis på jobbet!

Usch, det va riktigt jävla segt att komma upp till jobbet i morse, ändå började jag inte förrän kl:11.
Kanske kunde det bero på att jag igårkväll va ute och slirade trots att jag skulle jobba idag, men somsagt, jag började ju inte förrän 11.
Så nu sitter jag här i butiken, bakfull och känner mig inte jättefräsch.. stackars kunder.. tur att det är helt dött än så länge!
Som tur är ska jag inte vara i butiken hela dagen, utan ska med Elin på något ärende sen, så då är det bara hon som behöver stå ut med min ofräscha look idag, haha..
Jag tycker verkligen om den tjejen, så jävla lätt att umgås med, och lätt att prata med!
Hon är supergullig och har öppnat ett klädkonto för mig i butiken, hur nice är inte det då.. jag är överlycklig :)

Gårkvällen va i alla fall väldigt spontan och lyckad måste jag säga..
Vid 4-tiden skickade jag sms till malin för att säga att utgång inte va aktuellt för mig med tanke på att jag skulle jobba.. vid 6 började jag bli uttråkad hemma eftersom att jag va ensam.. så småpratade med malin lite... hon, patrik och hans kompisar skulle minsann ut ändå.. och inte långt efter det, började det rycka i mina partyådror...och ja, vid 7-tiden va väl jag ganska på detdär med utgång i alla fall..kl:21:00 befann vi oss i patriks lägenhet för att förfesta lite.
Jag hade riktigt kul.. vi dansade loss riktigt ordentligt på dansgolvet och vid halv 2 tiden satte jag mig i taxi hem!
Tack Malin och ni andra för en kanonkväll..måste göras om:)

Älskling är fortfarande utomlands :( Saknar dig och tycker att du ska komma hem nu..
Men förhoppningsvis är du hemma tidigare än vantat i alla fall... sen är det vår tur att sticka iväg, fyfan va jag längtar, det är helt sjukt!!! På lördag är det bara 1 vecka kvar... och tiden går fort som satan!! Bara jag tänker på resan blir jag helt sprallig!!
Jag saknar, saknar, saknar, saknar dig!!!!

Jag har tråkigt på jobbet nu =( Inga kunder.. jag är hungrig och vill hem åh sova...
Haha, fan va jag klagar!! Jobba är nog ingenting för mig egentligen.. :D

Nu orkar jag inte skriva mer... jo, förresten en sak... Nella, du är alltid min Nella.. världens bästa!!

Ha en bra dag! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var kul igår, tack själv! Du förresten jag missa, de va en annan linus som hade flickvän! haha han är alltså singel ;)

2008-07-30 @ 12:29:23
Postat av: Silla

Hahahahah, okej :P

Idag kommer jag knappt ihåg hur han såg ut :D hahah ;)

2008-07-30 @ 12:41:21
URL: http://sillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0