Måndag*

Sega ledighets dagar... när ska sommaren komma på riktigt?
Är rädd att jag får vänta på det tills jag kommer till mallis.. jag som hoppades på att kunna bättra på färgen i alla fall lite tills vi åker.
Med tanke på att mitt resesällskap fått tillbringa 2 veckor i 40 graders stekande värme precis innan vi ger oss av.. kommer gå runt självlysande bredvid henne på magalufs gator..
Det finns ju iförsig solarium, men då ska man orka ta sig dit också..ingen risk..

Jag är ganska gnällig och deppig just nu... beror nog mestadels på att jag har så jävla ont och måste knapra smärtstillande precis hela tiden, för att ens orka ta mig upp på morgonen.. min läkare vägrar svara när man försöker få tag på honom också.. måste ha nya recept på skiten..
Jag börjar bli lite orolig att detta ska hota grebbstadstripen, men förhoppningsvis inte.. jag får väl bita ihop, typ.. haha.

När jag har dessa dåliga sjuk-perioder så passar jag på att deppa ihop för precis allt annat, så typsikt mig..

Jag vill att allting här hemma ska vara som förut.. vill spola tillbaka tiden.. vill inte vara besviken på dig och inte känna som jag gör mot dig just nu.. det suger.. :(
Jag orkar inte se min mamma såhär sårad längre, det gör så jävla ont och det gör allting runt omkring så mycket jobbigare... jag klarar knappt av att lämna huset pga det dåliga samvetet jag får, för att lämna henne helt ensam under kvällen..

Sen pappa flyttade har jag sovit bredvid henne, varje natt...
När jag nu sover i min egen säng igen, kan jag knappt sova för att jag har dåligt samvete och tror att hon känner sig ensam då..
Jag har redan dåligt samvete för mallis-veckan.... när hon ska få sitta ensam hemma varenda kväll.. det gör så ont i mig.
Men samtidigt måste jag få ha min egen tid också, för jag behöver det... jag mår så jävla mycket sämre skälv av att inte göra det jag vill, eller att dygnet runt vara mitt i skiten...
Kalla mig självisk.. men jag behöver fly ibland... hur mycket jag än vill ställa upp för mamma <3

Nä usch vad jag gnäller... det är väl somsagt bara att bita ihop... det kommer alltid bättre dagar :)


Tänkte bjuda på två låtar som just nu går varma i mina högtalare, enjoy...



Lyssna och njut..

God kväll!
/ C

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Jag älskar dig gumman!!!!

2008-07-22 @ 03:55:14
URL: http://stasie.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ska du till grebbestad gumman? :) Ta hand om dig ! Du är värd en resa!

Saknar dig(L)

2008-07-22 @ 16:12:25
URL: http://ullisjullis.blogg.se/
Postat av: Ullis

Gud vad mysigt! Är smått avis på dig kan jag säga! ;) Men hoppas ni får det riktigt bra! Saknar dig! Hoppas vi ses snart !

2008-07-22 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0