And it's you this time..

Så kom en såndär meningslös och jobbig dag då bara massa tankar trasslar till det i huvudet och man känner sig sådär allmänt nedstämd och hängig..

Det värsta är nog att du, som jag faktiskt aldrig trodde skulle sätta igång såhär mycket tankar i mig, är den person som faktiskt är anledningen till det denna gången..
Men just nu varken kan jag eller vet jag hur jag ska göra någonting åt det..det är väl bara att låta det vara, låta tankarna finnas där och vara så ärlig jag kan mot både mig själv och mot dig... för det sjuka är... jag bryr mig så jävla mycket om dig.. mer än vad du tror! För hur stora misstag du än gör nu och hur mycket jag än ogillar dem, så kan jag inte vända dig ryggen...
Men... klandra mig aldrig, för dina egna felsteg... ingen annan än du själv, är ansvarig för dina misstag...

Helgen har varit bra, fast mycket känslomässig.. många känslor som jag inte riktigt kan tyda och som är svåra att sätta på rätt plats..
Jag har träffat många människor som jag tycker mycket om och som får mig att må bra.. och de som får mig att må bra just för stunden, men inte mer..


Imorgon åker baby till makedonien i 2 veckor, för att sedan komma hem och vara hemma i bara några få dagar innan det är vår tur att lämna landet för 1 vecka..

Det ska bli så jävla underbart och vi kommer ha så jävla kul.. jag längtar så sjukt jävla mycket!

Däremot förstår jag inte riktigt hur det ska gå att inte ha dig här hemma under 2 hela veckor, att inte kunna ringa till dig precis när som helst, för att prata på om allt och inget i timmar..

Men, jag vet att du finns där ändå.. men ändå, du kommer vara så låångt borta..


Du&Jag i Magaluf, kan det bli bättre?

Jag lääängtar.. <3



Over and out..

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Dinova

Oh, jag längtar också gumman! Så sjukt mycket!

Det är bara att sms:a om det skulle vara någonting gumman, så ringer jag upp dig på nåt sätt.



För jag kommer alltid att finnas här för dig, oavsett om jag är 1000000 mil ifrån!



Du och jag i magaluf.. det kommer att bli galet! ;)



Jag kommer sakna dig som fan.. Jag älskar dig gumman (L)

/Din novaa...

2008-07-21 @ 02:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0