Lördag*

Lördag kväll och här sitter jag i mysbyxorna och något sleten..
Kan bero på gårkvällens äventyr..
Efter många timmars bilfärd hem från Öland så började partysuget komma tillbaka.. efter mycket om och men mötte jag upp Nella och Mickan i stan vid 12-tiden, vi begav oss till Trädgårn där vi mötte upp David och gänget.. kul att träffa de små gossarna..
Det va en helt okej kväll med mest prat och mindre dans... David va väl den ända som lyckades få upp mig på dansgolvet för några få sekunder... annars va det mest prata som gällde, och kolla på människor... jävligt kul ändå!
Gick väl därifrån vid 3-tiden, för att åka hem till sängen, dock inte till min egna... men sånt händer... jag fick godkännande, haha !!


Ölandsveckan va härlig och välbehövd... iförsig väldigt skönt att vara hemma igen också :)

Slut för ikväll..

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0