Helgen som gick..

Helgen är återigen förbi och jag kan tillochmed säga att den blev riktigt trevlig, tack vare lördagens äventyr hemma hos Malin :)
Den innehöll trevligt sällskap, grillning för vissa, alkohol intag, jacuzzibad och ett och annat känslomässigt samtal..
Jag och S pratade ut och jag hoppas att hon förstod min tanke.. en go tjej som du, är värd så mycket bättre :)
Jag vet vad som finns bakom allt detdär som visar sig vara så bra och så underbart när det väl varar, men det finns så mycket mer bakom.. som senare tar över allt detdär fina och charmiga..
Men jag vet också, hur svårt det är att släppa..
Vill du prata mer om det, så lyssnar jag och försöker hjälpa så gott jag kan! Det är det minsta jag kan göra..

Sen blev jag också ganska känslomässig på ett helt annat plan, allting som tynger mig just nu, liksom släppte lite och en och annan tår kom nog också fram..
Tur att man har de vänner man har i sådana lägen <3

När det började rundas av hemma hos malin, blev det stressa till bussen och ta sig hemåt.. för min del, denna kväll, mot partille.. där jag somnade härligt.
Tack Malin, för en lyckad kväll..

För min del väntar Öland i veckan, det ska bli härligt :)
På återseende..

Puss och hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sofia G

Härligt att vi kan prata nu vi med:) kommer verklien behövs fler gånger:) hoppas att det blir fler gånger:) finns här för dig med om du någon gång skulle behöva prata med mer utomstående person:) :) Tack för en underbar kväll:)

Ta hand om dig med :) ha skit skoj på öland

2008-07-14 @ 17:07:20
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0