MAGALUF.. HERE WE COME... *

Så va det äntligen bokat!
Lördag den 9 augusti kl: 14:00 är det jag och min ängel som sitter på ett plan till Mallorca och Magaluf..
Så jävla skönt att veta att det verkligen blir av nu, färre än väntat, men det kommer bli så jävla bra, vi kommer ha så sjukt kul!
Hotellet kunde inte ligga bättre till, 50 meter från både sandstranden och city..

"Under högsäsongen präglas Sol Lunamar av en livlig och ungdomlig atmosfär."
Passar oss utmärkt...



Både du och jag behöver denhär resan nu gumman, vi ska inte ha en enda tråkig stund där nere..
Vi ska sola, bada, ragga, festa, dansa, njuuuuta... vi ska ha The time of our lives.. <3

Magaluf here we come..

Kommentarer
Postat av: Dinova

Jag kan inte längta mer älskling ! Helt jävla underbart ! Ooooh, du och jag och magalufs stränder och pubar (L) !

2008-07-11 @ 14:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0