Lördag den 12 Juli 2008 och 28 dagar kvar till Magaluf <3

Hela dagen/kvällen igår gick jag runt med ett stort leende på läpparna och va som ett litet barn på julafton.... längesen jag kände mig så uppåt och glad faktiskt..
Det mesta berodde nog på att vi bokat resan och att jag äntligen har någonting att se fram emot..
Magaluf 08, kommer bli grymt!

Igår kände jag mig lite smått ond, men oj vad jag njöt av att höra din reaktion och se hur mycket du ser fram emot något som aldrig kommer inträffa..
Tycker nästan lite synd om dig, men sen kommer jag på mig själv... att varför i helvete ska jag tycka synd om dig? Så som du betett dig hela tiden? Haha, du förtjänar det..

Idag åker min moster och familj till öland.. jag har lovat att vara i deras lägenhet och passa deras misse..
Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma hemifrån lite, samtidigt som jag får detdär dåliga samvetet som jag alltid går och bär på, så fort jag lämnar huset här hemma.. men jag tror jag behöver det nu.
Så är det någon som också känner för att komma hemifrån lite och kanske är sugen på någon vinkväll eller två, så är ni väldigt välkomna till partille :)

Ska i alla fall åka dit sen och få nycklarna, släppa in katten, ge henne mat och sen ska jag hem till Malin, som bjudit in till grillparty.. så där tänkte jag spendera min kväll, det kommer bli trevligt hoppas jag.. kan nog behöva det också.
Jag hoppar dock grillningen tror jag och håller mig till flaskan istället, jag har ingen lust att fixa iordning massa mat, som jag sedan kommer sitta och bara peta lite i och sedan höra allas tjöt om att jag faktiskt måste äta mer.. mina änglar såg ju hur det gick sist vi grillade, inte mkt som åkte ner i min mage där inte..
Känns som om jag behöver få koppla bort allting lite ikväll faktiskt... och hur gör man det bättre än tillsammans med en flaska bacardi och människor man tycker väldigt mycket om?

Jag ser i alla fall fram emot kvällen och ger Malin en stor eloge som styr upp någonting, det tycker jag att du gör heeelt rätt i gumman..
Vi gör kvällen till någonting bra...


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0