Längst ner i skiten igen...*

Jag kan inte förstå hur en människa kan sjunka så lågt? Hur man kan svika de som står än närmast så grovt.. det är för mig helt ofattbart!

Hur FAN rent ut sagt, kan du med? Inte nog med att du är alldeles för feg för att stå för dina handlingar och lägga alla korten på bordet.. utan du ska dessutom sätta oss i en jävlig situation för att skydda ditt eget skinn..

Du har alltid varit min stora och enda förebild, du har alltid varit den som gett mig hopp om bättre personer, du har alltid varit ALLT för mig..

Just nu känns det som om hela mitt liv rasat samman, som om allting helt plötsligt tappat sin mening... vem ska jag nu få hoppet ifrån? För hur ont det än gör, så kommer jag aldrig igen kunna se upp till dig på samma sätt som jag alltid gjort.

Det gör så jävla ont att vara så besviken på dig, för det va det sista jag trodde..

Du va den sista personen jag trodde kunde sjunka såhär lågt..

Om du bara visste hur mycket tårar du orsakar och hur mycket tillit du förlorar..

Vet du vad det värsta av allt är?

Att du inte ens tycker att du gör fel...


Jag tvivlar aldrig på din kärlek till mig, har aldrig gjort och kommer aldrig göra..

Jag älskar dig också, och kommer alltid göra..

Du är trots allt en del av mig..


Tack vare dig, har jag tappat allt hopp angående vissa saker..


Och btw... om du ville veta, jag va på sjukhuset idag... det gick inte så bra!!

Inte ens en tanke på att fråga eller?


Kommentarer
Postat av: Dinova

Jag älskar dig (L)

2008-07-04 @ 03:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0