Jobb Stylein..*

Då ska även en soffliggare som jag få komma ut och känna på det riktiga livet ett tag, jag ska börja jobba.. det ni, trodde ni inte va? ;)

Fick ett glatt samtal från Elin Nyström, designern för märket Stylein.. och ja, hon vill ha hjälp, hon vill ha min hjälp och jag kan bara inte tacka nej, för en sådan chans kanske man inte får igen, även om det bara är att ta emot hennes klädleveranser och så, så är det alltid en början och någonstans måste man faktiskt börja.
Att få jobba för en stor designer är faktiskt ganska ball ändå.. jag klagar inte..
Sen är det väl inte direkt ett heltidsjobb, men ändå ett jobb och en ny kontaktanknytning...


Jag är glad.
.


Kommentarer
Postat av: Sara B

oj vad kul! hur fick du jobbet?

2008-07-26 @ 15:53:01
Postat av: Silla

Ja, faktiskt skit kul :)

Rätt kontakter typ :)

Min mamma är nära vän med Elins (designern) mamma och jag har träffat elin ett par ggr också...

Så på så sätt... det gäller att ha tur ibland :)

2008-07-26 @ 17:20:16
URL: http://sillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0