Det syns inte att man gråter när det regnar..

Gick ut i regnet alldeles nyss, när det öste ner som mest..

Ställde mig mitt på altanen och bara lät det ösa över mig..

Efter bara några sekunder kom tårarna, de bara rann, allting brast..

Jag lät tårarna rinna, utan förhinder, utan stopp..

På något sätt va det en sån skön känsla, jag kände inte skillnad på tårarna och regnet, jag bara lät det rinna.. tills regnet sluta..

Jag tror det va då jag kom på mig själv med tårarna.. först då, märkte jag att jag grät..


"Det syns inte att man gråter när det regnar
Änglarnas sympati är underbar att känna
Man kan gå - och få
Låta himlens tårar nå Ner i hjärtat - skingrar smärtan
Det syns inte att man gråter när det regnar"


Jag har en tuff tid just nu, men ibland känner jag hur jag börjar återhämta mig och det mycket tack vare mina älskade vänner, mina änglar, som visar att dem finns där.

Jag har gråtit och fått dem att gråta med mig. De har gråtit och fått mig att gråta med dem.

Änglar är de som hjälper dig att flyga när dina egna vingar är brutna


Kommentarer
Postat av: Dinova

Älskling (L)

2008-07-10 @ 23:10:39
Postat av: Nella

Jag saknar dig.

2008-07-10 @ 23:37:50
Postat av: Michaela

Världens bästa Silla, detta kommer lugna ner sig, finns här hos dig! Puss

2008-07-11 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0