Skolan..

Samhällskunskap är verkligen segt..
I alla fall om man ska arbeta fritt med ett arbete, som jag inte ens börjat med och inte heller har någon motivation till att börja med heller. Ja, då suger samhällskunskap.
För nåt år sen tyckte jag de flesta ämnena jag hade var helt okej, inte jätteroliga men absolut inte jättetråkiga heller, undantag för matten. Men nu, ja då suger allt som har med skolan att göra!

En halvtimma har gått av lektionen och jag har inte gjort ett någonting vettigt alls, mer än att se på när Michan som sitter bredvid mig, läser sina jävla skvallersidor om några meningslösa kändisar som haft en dramatisk natt, typ Britney Spears.
Personerna framför mig, kollar in någon ännu mer meningslös sida som berättar om senaste fotbollsmatchen.
Samhällskunskap så det skriker om det.
Bara en halvtimma kvar av denna lektion iförsig, det går kanske fort.. men sen ska jag vidare till Engelska C ännu mer sugit, sen möte med Cecilia där jag ska tala om hur jag tycker att alla ämnen och allt som har med skolan SUGER!!!!!

På fredag ska jag till sjukhuset och ta massa prover igen, ÅNGEST! Sen hoppas jag på att helgen bjuder på lite trevligheter i alla fall. Allt är bättre än skolan.

Igår när jag och Michan va på Åhlens, hittade jag en sjukt snygg väska som jag trodde skulle gå på långt över 1000 kr och trodde det va en väska jag bara skulle kunna drömma om. Kollar lite halvhjärtat på prislappen, och ser till min stora förvåning att den endast kostade 349 kr.. förstår ni min lycka? plånboken upp direkt och väskan är nu mera MIN<3 Världens kap..

Åh, kan inte tiden gå fortare..
Vill hem och ladda ner första avsnittet av One Tree Hills femte sässong, LYCKA! Dessutom har jag äntligen fått tillbaka min Box av andra sässongen av Johanna, nu ska jag bara ha min första av Michela också, så kan jag börja mitt maratontittande... IGEN!!
Ångrar nu att jag tagit bort heela sässong fyra från min dator :/ Men den boxen kommer snart ut, så blir till att köpa den, så har jag hela familjen =D

Anastasia, hoppas att du är nöjd nu när du fått ditt efterlängtade blogginlägg, som du tjatat på, haha ;)
Nu ska jag avsluta här och istället vara vettigt. Dock så tror min lärare att jag är sjukt ambitiös nu när jag skriver så fingrarna glöder på datorn, helt ovetande om att det är ett blogginlägg jag skriver, höhö (a).

Jaja, sluttjatat.
Ha det bra<3


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Haha! Det är bra Silla =) Skriv på så det ryker! =D

2008-01-09 @ 15:53:18
URL: http://stasie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0