Sista dagen på lovet..

Så va det slut på härligheten.. Imorgon börjar skolan igen och jag kan inte ens beskriva ångesten jag känner inför det.
Jag har aldrig kännt sånt hat mot skolan, som jag gör nu, men det är väl bara att bita ihop antar jag.
Jag får i alla fall ha många av mina änglar samlade på samma plats under dagarna, det är positivt.

Typ 2 veckor för sent så har snön lyckats hitta hit också, vilket gör mig ännu mer deprimerad och kommer verkligen inte göra det lättare för mig att ta mig till skolan på morgonen, det kan jag lova.
Det va inget roligt att ta sig till och från de olika bussarna igår kan jag lova, usch.

Helgen har vart bra :) Egentligen borde jag ha stannat hemma, men fredagen bjöd på lite utgång, det va trevligt :)
Igår, lördag, så va jag hos Martin. Vi kollade på film och drack vin.

Men jag har nog bestämt mig för att det bästa är nog att vi inte ses så mkt mer.. Kommer bara sluta fel.


Jag hade tänkt gå på NK-rean idag, som började för de med NK-nycklar, men jag vaknade vid 13-tiden och kände inte alls för att åka in och trängas bland folk och sen ändå inte hitta någonting.
Bättre att ta en sväng dit efter skolan någon dag :)

Nä, färdigbabblat här.. kanske borde plugga? Mm, borde.. men nä, orkar inte.

Njut av de sista timmarna på lovet och ha det bra <3



Här har ni en låt som ni kan njuta av: Jamie Walters - Hold on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0