Nyklippt..

För mycket tankar som tillslut blir till en enda stor röra.. Tillslut vet man inte vad man ska göra med sig själv.

Man vet inte vad man egentligen vill komma fram till, eller vad som ens finns att komma fram till.

Tankar som är frågor utan svar, vilket man vet ... men ändå, ska man likt förbannat sitta och gräva ner sig i all skit.

Alltid samma sak.

Jag borde ha lärt mig vid detta laget att det inte ger mig någonting annat än ångest att sitta och undra, tänka och älta allting om och om igen. Om inte läkarna har svaret, varför i helvete skulle då jag ha det?


Så fort jag får ett dåligt besked, stänger jag inne mig själv.. jag lämnar ute mina vänner och vill inte göra någonting.

Men jag vet nu att det är det sämsta man någonsin kan göra i en sådan situation.

Gå ut och lev ditt liv.. träffa dina vänner, skratta och le.. för det är då, som du glömmer allting för en kväll i alla fall.

Va med dem som förstår, utan att du behöver berätta.. De som låter dig glömma dina problem för en kväll.


Jag har legat inne nu alltför länge, i helgen är det slut med det. Jag ska rycka upp mig och gå ut och ha kul.

Jag trodde min kväll skulle bli en lugn hemmakväll, vilket jag inte alls sett fram emot, iförsig hade jag kanske tänkt åka och hälsa på Karin på jobbet, vilket skulle vara kul. Både att träffa henne och att se hur det är där, vilket jag alltid velat göra. Men i alla fall så frågade Nellaälskling om jag ville följa med dem ut, OM dem skulle ut.. så hoppet om en utekväll är fortfarande med mig!

Om inte annat så kunde jag hänga med Michan och the twins imorgon, och det brukar ju aldrig sluta i annat än succé..


Igår va jag hos frisören och ja, vad ska man säga? Jag har kort hår, jaaa, du läste rätt.. kort hår. Det slutar numera vid axlarna typ.. jag tror jag är nöjd, måste nog bara ge det några dagar för att vänja mig.

Nu har jag inget mer att tillägga.

Ha en bra fredagskväll ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

oooh shet, vågade du kippa det kort ? jag har också klipp mig men asmesigt :P Det är bra att du går ut och har kul, det förtjänar du allt!

2008-01-25 @ 17:08:09
URL: http://mammutsexet.blogg.se
Postat av: Nella

Nella älskar sin Silla (L)

2008-01-27 @ 23:16:47
Postat av: Silla

Silla älskar sin Nella (L)

2008-01-28 @ 11:14:08
URL: http://sillaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0