Allt&Inget..

Det var riktigt jobbigt att lämna sängen imorse måste jag säga.

Ändå hade jag sovit 11 timmar. Somnade vid 8-tiden igår kväll, jag var sjukt trött.

Men efter många minuters snoozande så lyckades jag tillslut ta mig upp.

Tydligen så var jag inte ensam om att tycka sängen va extra skön idag, men ensam om att ändå lyckas ta mig till skolan i tid, Ja, det va jag!

Malin försov sig dock "bara", så förhoppningsvis är hon nu på väg till skolan.

Då får jag i alla fall sällskap med någon på lunchen.


Min motivation till skolan har försvunnit helt och hoppet om att få tillbaka den är nog också helt borta nu. Jag vet inte vad det är med mig, men jag orkar verkligen ingenting när det gäller skolan. Att jag över huvudtaget orkar ta mig hit, är fan stort.

Vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka till mitt "rätta" jag igen, då skolan funkade helt okej och jag verkligen tog tag i saker och ting när de verkligen behövdes. Ett IG fanns liksom inte ens i min värld. Nu kämpar jag snarare för att klara Godkänt i ämnena.

Visst, jag har en anledning, så ingen, förutom jag själv, förväntar sig mer av mig. Men ändå, det känns jobbigt.

Studenten börjar närma sig och jag vet inte ens om jag klarar alla ämnen. Jag får ju iförsig ta studenten ändå, men det känns inte riktigt som samma sak då.

Ja, som sagt, studenten närmar sig och så också balen. Tanken är väl att jag snart ska börja kika runt lite efter klänning, för känner jag mig själv rätt bör jag vara ute i god tid före balen om jag ska lyckas hitta "den perfekta klänningen".

Den stora frågan kvarstår: Vem ska man gå med på balen?

Just nu finns det faktiskt ingen som jag verkligen skulle vilja gå med, så att ta med en nära tjejkompis känns nästan mer lockande faktiskt.


På tal om att jag inte har någon som jag verkligen vill ta med på balen, så är nu, första gången på väldigt länge som jag inte har någon i mitt liv som jag hyser känslor för. De känns förvånansvärt skönt att bara ha sig själv att tänka på. Inga jobbiga känslor som är i vägen.

Bara jag och mina vänner, ingen kille som stör bilden.

Sen hur länge det håller i sig, det vet man ju aldrig. Vem vet, helt plötsligt jag kanske står där på balen med en respektive.


Helgen som varit har vart helt okej måste jag säga. Jag behövde verkligen den.

Fredag: Festhumöret var med redan när jag vaknade, men ingen annan verkade ha vaknat med det, så hoppet om utgång försvann ganska snabbt.

Men när min underbaring Nella frågade om jag vill följa med dem ut, så ordnade allt till sig igen.

Innan jag mötte upp dem utanför chez, så va jag hos Dinova på hennes jobb. Haha, min första kommentar när jag kom in där va "Va mysigt det är här". Haha. För er som vet vart hon jobbar, så är det lättare att förstå att mysigt kanske inte borde vart de rätta ordet.

I alla fall, så mötte jag upp nella och de andra utanför chez, där vi spenderade största tiden till att leta sittplatts. En helt ok kväll, men inte mer än så. Jag och nella gick till Mc.donalds redan vid 01.00, sedan blev det hemgång.


Lördag:
Efter mycket om och men blev det fest även denna dag. Jag följde med Nella till en av hennes kompisar, Samuel, som hade inflyttningsfest. Sen till blvd, för stämpeln, sen till mc.donalds för tequila rose, sen till valand för att inse att vi inte kom in, sen till blvd igen där vi mötte upp Michaela och Hanna, trevligt var det!


Nu börjar min mage skrika efter mat. Jag hoppas att Malin börjar närma sig snart. Ska i alla fall avsluta här nu.

Ha det bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0