Tårar eller Björn Gustavsson..

Min skolvecka är avklarad, utan en enda frånvaro även denna vecka.

Det är sjukt härligt att ha varje torsdag och fredag ledig, 3 dagar i skolan är alldeles lagom för mig.

Har fortfarande inte riktigt orkat komma igång med allting jag har efter mig och det spelar ingen roll hur mkt folk pushar mig eller tjatar på mig om att ta tag i det, för vad hjälper det när motivationen inte finns. Det går inte att lyckas när man skriver en mening och sen inte förstår varför man skrev så, så man suddar ut det igen, ja, sen fortsätter det så tills man smäller ner locket på datorn och skriker något onödigt.


Situationen som är nu gör inte saker och ting lättare för mig, det tar verkligen på både mina krafter och mitt humör.

Jag vet inte vad jag gör om detta inte löser sig, jag behöver verkligen båda er nu, tillsammans, inte isär.

Att ni har det jobbigt förstår jag och jag hoppas att det löser det på bästa sätt för er, men glöm inte av oss i det stora hela, vi blir faktiskt också inblandade och vi behöver, lika mycket som ni skulle behöva, prata ut om det.

Gå inte och låtsas som om ingenting hänt, eller smyg inte med saker och ting.

Jag är 18, snart 19 år och varken blind eller döv... jag SER vad som händer och framför allt HÖR jag vad som händer.


Det känns som om jag fått en kraftig motvind i mitt liv just nu, det mesta känns jobbigt och tungt, dessutom känner jag mer och mer hur mycket jag saknar dig, eller nä, hur mycket jag saknar att ha dig som den person jag kunde glömma all mina problem hos, att ha dig som den person som jag kunde känna mig riktigt trygg hos, jag saknar dig som den person som visste precis allting om mig och ändå tog mig för den jag va.


Nu hoppas jag att One tree hill snart är nerladdat så jag har någonting att titta på. En fågel viskade i mitt öra att det va ett riktigt gråt-avsnitt, det passar mig bra en kväll som denna.

Annars har jag alltid min gråt-låt.

På tal om att gråta så ska jag och Nella gråta ikapp till PS. I love you på bio i helgen, blir kanon.


För er som inte vill gråta, så rekomenderar jag er att ta en titt på dessa helt galet roliga klipp:
(Jag tror jag är lite kär i Björn Gustavsson)


Nu ska ni äntligen få slippa mitt gnäll, i alla fall för ikväll.

Over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0