Lovet..

Sista dagen på lovet nu då.

Imorgon börjar skolan igen, något jag absolut inte ser fram emot.

Mitt lov har varit allt annat än lugnt, vilket jag inte har någon annan än mig själv att skylla för.

Jag hade egentligen behövt detta lov till att bara ta det riktigt lugnt, vila ut och inte tänka på någonting. Men istället har jag tillbringat det till en och annan utgång med vännerna, vilket absolut inte är helt fel det heller... man ska ju inte stanna upp sitt liv helt heller. Dessutom har jag pga olika omständigheter behövt komma hemifrån så mycket som möjligt. Har helt enkelt inte orkat sitta hemma på kvällarna.


I tisdags träffade jag en saknad kusin, som jag inte träffat på evigheter kändes det som.

Vi satte oss på chez, käkade gott och tog några glas vin. Mysigt.

.

Onsdagens utgång va kanon, ingenting gick fel.. vi behövde verkligen den kvällen. Jag har saknat "oss" på det sättet. Vi måste se till att det blir fel kvällar av det slaget framöver.

Tack älsklingar! Ni betyder mycket för mig, det har liksom alltid varit vi på något sätt. Jag älskar er.♥


Alla hjärtans dag i torsdags va inte heller helt fel.

Jag är inte personen som gillar alla hjärtans dag, kanske beror det på att jag inte har någon pojkvän att tillbringa den med.

Men ändå så tycker jag att det är en dag där allt är så "framtvingat". Alla köper choklad och rosor till sina partners och är extra gulligull mot varandra, bara för att liksom.

Själv hade jag nog uppskattat mer att bli lite extra uppvaktad på vilken annan dag som helst, då inte ALLA andra par gör detsamma. Är jag knäpp?


I alla fall så tillbringade jag denna dag med Malin, Nella och Michala.. vi skulle egentligen bubblat, men så blev inte fallet. Istället käkade vi middag och pratade om allt möjligt.

Sedan gick jag, Nella och Malin till Valand där kvällen fortsatte på ett mycket bra sätt.

Jag hade roligt, det va så längesen Malin va med ute så, har saknat det gumman <3 Fler sådana kvällar, tack!


Fredagen bjöd på en lugn hemmakväll, efterlängtad som tusan. Jag låg bara hemma i soffan med en påse chips och en skål dipp. Somnade grymt tidigt, vilket jag somsagt behövde.


Igår, lördag blev det ännu en utgång.. följde först med Nella till hennes syster som hade inflyttningsfest, där vi kollade lite på melodifestivalen, som för övrigt blir sämre och sämre för varje år. Hade det inte varit för Björn Gustavsson, hade jag strejkat helt från mellokollande detta året(Kolla klippen i mitt tidigare inlägg). Sen gick vi vidare till Blvd. Helt okej kväll.

Nella gumman, jag är så glaad att jag har dig där jag har nu.♥


Så idag kanske ni förstår att jag inte är den piggaste människan på jorden, haha. Dagen ska tillbringas i sängen, alternativt soffan. Kanske borde plugga lite också?


Bjuder på lite bilder från i onsdags. Enjoy!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0