Life will guide you..

Försöker ta mig igenom dagarna så gott de går, även om det är jobbigt. Jag försöker visa mig stark, försöker hålla inne tårarna, men ibland brister det.
Dem säger att det är bra att gråta och jag antar att det är sant, men samtidigt vill jag försöka visa mig så stark som möjligt inför dig.♥ Jag vet att du fixar detta.

Det är jobbigt att inte ha dig här, att inte träffa dig, inte se hur du mår. Jag vet att du mår minst lika dåligt som oss nu, men jag hoppas verkligen att denna tiden kommer ge dig det du behöver och kommer få dig att må bättre.
Jag saknar dig och jag älskar dig♥

Vi lyckades ta oss in till stan idag, för att kika balklänning. Kan vara bra att komma på lite andra tankar, även om det är jobbigt att låtsas som om ingenting har hänt.
Trodde faktiskt inte att jag skulle hitta någon klänning en dag som denna, men efter ca: 12 provningar av olika klänningar så kom jag hem med en som jag är riktigt nöjd med. Den är jättefin. Så nu va det problemet ur världen i alla fall =).


Känner verkligen hur mycket jag saknar dig nu när hela min värld är kaos och uppochner. Du är fortfarande en av få personer som jag verkligen känner att jag kan öppna mig helt för, släppa lös allting och jag tror fortfarande att du är en av få, som kan hjälpa mig upp ur en sådan här situation.

När jag pratade med dig igår, kom saknaden som en chock.. trodde inte det. Att du finns för mig och fortfarande bryr dig om mig, betyder så fruktansvärt mycket för mig. Tack♥

Vännerna... Jag älskar er! Tack för erat stöd. Allt jag behöver just nu ♥ Finns inga ord för hur tacksam jag är att ni lyssnar, stöttar, pratar och framför allt orkar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0