"It's not the end of the world" ?

Så hände det som jag aldrig trodde skulle hända, det som aldrig skulle drabba oss, vi som alltid varit så starka, eller?

På mindre än bara några minuter så kändes det som om hela min värld rasade samman och just nu känns det inte som det finns någonting som kan bygga upp den igen.

Jag vet inte vad det jobbigaste just nu är, att jag själv mår så dåligt som jag aldrig tidigare har gjort och att mina tårar vägrar ta slut, eller att se de personer som står dig allra närmast må så dåligt.

Att se dig gå igår... jag vet inte hur jag ska beskriva den känslan, det går inte..det va jobbigt, trodde aldrig det skulle sluta såhär.

Jag vet att du har mått dåligt över detta och att du behöver tid för dig själv och jag stöttar dig i det, även om det gör så fruktansvärt ont i mig.

Det är så svårt att visa sig stark, när man själv mår piss, men jag lovar.. jag ska verkligen försöka, jag ska göra allt för att få er på fötter igen.
Jag älskar er, över allt annat, vi fixar dethär ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0