Dregen på valand<3

Klockan börjar närma sig 14.00 och jag ligger fortfarande i sängen och är så där seg och slö som man är dagen efter.

Konstigt nog slog jag upp ögonen redan vid 10-tiden imorse, vilket inte är likt mig.

Ja, som ni kanske förstår då, så va det ju utgång som stod på schemat igår.

Dregen gästade studentklubben på Valand och för er som känner till min kärlek till honom, så förstår ni ju att det inte är något som jag vill missa i första taget.

Stormen gjorde att många drog sig ur, mer eller mindre alla, så kvar var jag och Nella, alkoholisterna själva. Vi bangar inte utgång och glad är jag för det.

Återigen en lyckad kväll med henne, det kan bara inte gå fel.

Trots blåst(!), regn och slask och dålig kläddag så tog vi oss ut, strongt gjort av oss.

Vi började svepa vin hemma i hennes syrras lägenhet, och självklart har bitchen köpt chips och godis, vilket jag inte kan sluta äta, när jag väl börjat. Så vi va lite onyttiga också, men vafan gör det.

Efter att vi insett att vi inte skulle komma in om vi fortsatte dricka vin, så begav vi oss in till stan och Valand, där Nella hade sett fram emot att briljera lite med sitt vip-kort som skulle ge köföreträde, haha. Men väl där, så ja, ingen kö alls, stackars Nella.

Väl inne va vi nära på att vända lika fort igen, men vi gav det en chans och kvällen blev faktiskt riktigt lyckad.

Min kärlek dregen gick inte upp förrän senare under kvällen, och herregud va han är sexig.

Nella talade om för honom vilken otroligt sexig rumpa hon tyckte han hade i sina byxor, vilket hon egentligen inte tyckte. För hon tycker inte han är sexig någonstans.

Det kryllade av Australiensare och Fransmän där igår, haha. En snäll bartender som bjöd oss på shots hade dem också.


Kvällens planer är inte riktigt hundra än, hemmakväll i soffan med en påse chips eller utgång. Utgång är nästan bäst, för då slipper jag tjocka mig med chips, haha.

Vi får se vad kvällen bjuder på. Michan är ensam hemma, förfest och sen utgång? Ja, kanske.

Nu ska jag försöka orka mig upp ur sängen och göra någonting vettigt istället för att bara slöa här.
Take care <3



254412-49254412-48.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0