SURPRISE...I'm in school..

(Detta inlägg skrev jag i morse, men av någon konstig anledning ville det inte publiceras, hoppas att det går bättre nu..)


Jag orkade mig upp imorse, duktigt va?

För att åka in till skolan för en jävla lektion, på 45 minuter.. 08.30 - 09.15, det är min skoldag idag.

Egentligen känns det helt jävla onödigt, då vi bara ska sitta och jobba med uppdraget.

Vad gör jag? Jo, jag sitter och skriver här istället.. jag har ingen motivation till att skriva en fingerad rapport just nu, kommer jag någonsin ha det? Bra fråga!!

Jag slutar om typ 20 minuter, då vet jag inte riktigt om jag ska åka hem och sova igen eller om jag ska åka till café och hälsa på mina sötnosar.. vi får se, vi får se..


Någon som har förslag på vad jag kan skriva om i min fingerade rapport? Alltså en påhittad rapport.. allt ska vara påhittat, sjukt!!

Då gäller det ju verkligen att ha motivation och inspiration, vilket jag INTE har alls.. inte haft på ett år nu, så det va ju inget nytt.


Igår fick jag äntligen en ny mobil, som vissa av er vet har ju min förra varit helt i sina egna tankar och levt heelt sitt eget liv, gjort precis som den vill, när den vill.. som ett barn ungefär.

Men nu ska det nog gå att ringa till mig när som helst och även förvänta sig svar på sms med en gång, haha.. hoppas jag i alla fall!


Igår satt jag makeup-modell för MaryKay, det va ganska kul.. blev erbjuden jobb, men tror inte att jag är intresserad om jag ska vara helt ärlig.. ska träffa henne nästa vecka och prata, så får vi väl se.

Har fått material och så att läsa igenom till dess..

Jag har ju ett jobb, dessutom har jag skolan som jag försöker ta tag i.. känns inte som att jag kommer orka med allting..

Men å andra sidan kanske jag igen kan börja överväga att hoppa skolan då och istället ha 2 jobb?

Fast nej, jag tror inte det..

Jag vill ändå försöka bli klar med gymnasiet..


Så, vad händer idag då?

Jag vet inte riktigt.. kanske blir det så att jag åker till Michan och Malin en stund nu efter skolan.. annars har jag inga planer alls.

Baby har match ikväll, så honom får jag inte träffa förrän imorgon =(

Usch, jag börjar nästan bli lite rädd för mig själv när jag känner som jag känner och när folk berättar hur jag lyser upp så fort jag pratar om honom..

Är jag helt fast nu? Har han fångat mig totalt?

Och då kommer ju automatiskt de tankarna som handlar om rädslan att det vi har försvinner och jag förlorar honom..

Åh, jag är alltid så osäker och nojig!!


SNAAART, åker vi till Åre... och Malin drömde om att hon missade tåget..vilket INTE kommer att hända när det väl gäller, right?

Jag längtar nu i alla fall, det kommer att bli grymt..


Nu ska jag försöka skriva lite skolarbete istället för om mitt ointressanta liv, haha..

Kanske hörs lite senare..

Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0