Confession*

Jag har alltid haft väldigt svårt låta människor komma mig riktigt nära in på livet och jag har alltid haft väldigt svårt att helt öppna mig för de personer som redan står mig nära. De få personer som jag vågat släppa in på riktigt har varit personer som fått mig att känna mig trygg och personer som jag kännt att jag kunnat lita på, oavsett vad.
De har varit vänner och det har varit kärleken.

När en person, som fått tillgång till ditt hjärta vänder dig ryggen och sårar dig så djupt att du inte vet vart du ska ta vägen och helt tappar hoppet och modet till att hitta tillbaka till dig själv igen, så tar det fruktansvärt lång tid att komma över det.
När "The one" (som jag trodde då, sårade mig och visade mig en mörk sida av kärleken som jag aldrig ens kunnat ha mardrömmar om att få upptäcka, så trodde jag aldrig mer att jag skulle hitta någon som fick mig att känna så som han fick.
Jag stängde alla dörrar som gick, som ledde till mitt hjärta.. och skulle aldrig låta någon komma nära igen, aldrig!!
Tills nu..

Första gången jag träffade dig, så visste jag att du hade något speciellt.. den stora frågan var bara vad!? Du försvann inte ur mina tankar..

Att det skulle visa sig vara att du har ett hjärta av guld. större än många andras och att just du skulle vara den person som skulle få mig att våga släppa in någon igen och att du skulle vara den som jag vågade låta mig själv falla för igen, hade jag ingen aning om då.
Men nu vet jag!!

Jag har fortfarande mycket kvar att jobba med. Men du har lärt mig att inse verkligheten igen och du har fått mig att hoppas på något jag innan inte trodde fans..
Du gör mig lycklig på ett sätt som jag inte varit på väldigt länge!
Du får mig att le, du får mitt hjärta att slå volter och jag vill vara din, så länge som du vill ha mig!!
Du har blivit min trygghet i all oro..




Kommentarer
Postat av: Anastasia

Vad härligt gumman att höra att du är så lycklig!! =D Jag blir så glad! Älskar dig <3

2008-12-16 @ 00:15:28
URL: http://stasie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0