Magaluf, 4 dagar kvar

Idag har det varit jobb för hela slanten, gick faktiskt bättre än vad jag imorse trodde..
Kände på mig att det skulle bli en riktigt jobbig dag, med massor av leveranser..
Istället tillbringade jag halva dagen med leversanser och andra halvan tillsammans med Elin, vilket var väldigt trevligt.. Jag valde ut lite klänningar som fick följa med mig hem.
Hennes kollektioner är verkligen underbara, man tröttnar aldrig, hon är så sjukt duktig och det har gått så bra för henne på så kort tid.. hon växer bara mer och mer..
Idag fick vi en beställning från Japan, haha.. som förövrigt bara ville ha plagg i XS och S, haha.. Japp, japaner är små, jag vet!!

Det är jobb som gäller imorgon och på onsdag också, dock utan sällskap av elin, som åker till köpenhamn för att visa sin nya kollektion imorgon, hoppas att det går bra!!
Ja, somsagt.. imorgon och på torsdag kvar med jobb, sen har jag fredag på mig för att förbereda ordentligt inför Magaluf.. Jag har redan börjat packa och är redan orolig för att glömma hälften, det står liksom still i hjärnan när det gäller att packa.. vad behöver man liksom?
Måste hinna växla pengar och såntdär viktigt också, får ta det på fredag när jag är ledig och ska till frissan..

Shiit, snart åker vi.. jag kan inte riktigt fatta!! Haha, jag känner mig nästan lite töntig som är så jävla uppspelt inför resan, men det är sjukt som jag längtar!!

Slut för denhär gången..

Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Dinova

Jag är precis lika uppspelt som du... (L)weei.. nu snart är det bara 3 dagar kvar ;) PUSSSSSSSSSSS

2008-08-06 @ 02:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0