Va rädd om deras hjärtan.. *

Godmorgon mina vänner!!
Inatt har jag sovit riktigt gott och hyfsat länge, behövde det..
Känner mig ganska kry nu faktiskt.. ingen feber, inte ont i halsen... dumt o säga att jag inte har någon hosta och att jag inte är hes, men det är förhoppningsvis snart också borta :)
Ni får stå ut med min seeexy hesa röst ett tag till.. stackars Ulle kände inte igen mig igår när hon ringde, haha.. så går det efter en Magalufs resa.. men jag skyller på vår aircondition..

På tal om ingenting så är M, det största svinet som går och någonsin kommer gå på vår jord.. utan tvekan..
Om jag hade minsta lilla dåliga samvete för det jag gjorde mot dig innan Magaluf, så är det totalt bortblåst, du förtjänade allt och så mycket mer!!!
Att du ens har mage att få mig att tro att du gjort slut med din flickvän, får mig att åka till dig och inte nog med det, får mig att ha sex med dig.. helt i tron om att du och tjejen gjort slut... hur fan kan du med? Inte bara mot mig... utan inte minst din flickvän..jag känner mig så jävla dum och så jävla respektlös mot henne..
Och ja, inte nog med det... du skickar sms där du skriver hur mkt du ser fram emot att träffa mig och bla bla bla, allt dethär.. när du har flickvän...
Tro inte att det är slut här... utan nää, du ska också gå och vara otrogen mot din flickvän IGEN, fast den gången med en strippa nere på mallis..  Det finns inga ord för dig!!


Jag frågade hur du kan leva med ditt samvete... jag får till svar.. Det är lite jobbigt i början, men sen förtränger man det..

Ha? Allvarligt talat... visst, jag har alltid tyckt att killar är svin, men alltså.. dethär tar priset...

När vi ändå pratar om sviniga killar så kan vi ju lika gärna fortsätta..

Jag ser det som något positivt att du har gått vidare och in i något nytt, det är det jag har väntat på i 2 år nu, så att jag också kan få en chans att helt gå vidare..
Men samtidigt så får jag dåliga vibbar.. som fan.. du är inte dig själv.. du säger saker idag, som du kanske inte borde säga.. utan som istället borde va sagt för längesen.. vad tänker du med?
Det senaste året, så har jag inte förstått mig på dig, inte ens försökt att göra det.. för det skulle vara till ingen nytta...
Sättet du tänker på, eller med (?) när det gäller tjejer, kärlek, känslor, sex.. ja allt i det ämnet egentligen.. får mig fan rädd ibland!!
Jag är glad att jag inte kommer vara en del i det längre och jag hoppas innerligt att du kan klara av detta förhållandet bättre än vad du har gjort med vårat!!!

Jag är rädd för hur många du lyckas såra denhär gången.. det är fina tjejer, va rädd om deras hjärtan.. tyvärr kanske det är försent nu... men snälla, lär av dina misstag..

Vi byter ämne..

Eftersom jag känner mig hyfsat pigg idag, så väntas utgång ikväll.. Malin ska firas, min duktiga malin <3
Det ska bli skönt att träffa dig igen, har saknat dig jättemycket hjärtat!
Inte nog med att jag får träffa henne.. jag får ju också träffa Jocke.. och gänget(?) Det va ett bra tag sen, så det blir ett kärt återseende..
Och nej, inte nog med det heller.. Sofia ska ju med också.. :) Kanske blir det ett firande i förskott för din del, utan att vi vet om det bara.. ;)
Det ska bli härligt att träffa henne också faktiskt.. vi har säkerligen massor att prata om... och det är en möjlighet för oss att lära känna varandra bättre också.. på tiden tycker jag!!

Jag tror säkert att vi kommer träffa en hel del andra goa människor ute på stan.. det gör man ju nästan alltid!!

Väldigt synd att detta krockade med din lilla tillställning Ulle =( Jag hade gärna kommit till er också.. hade vart supermysigt.. men om inte annat, så kanske vi ses ute senare? Vi håller kontkaten Darling!!

Så är ni ute och slirar ikväll gott folk... Don't be a stranger ;)

Blev ett långt och känsloladdat inlägg dethär.. men behövde nog avreagera mig lite.. :)
Redo för nya tag!
Ikväll blire partaj!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dig!

Saknat dig också, ska bli kul ikväll.

Jag beundrar dig, jag hoppas du hittar en kille snart som är värd att få vara runt dig!

<3

2008-08-22 @ 14:38:07
Postat av: Sofia G

när skall du skriva blogg då?:D

2008-08-25 @ 19:37:13
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0