Uppdate.. *

Dålig uppdatering har det varit här ja, inte orkat helt enkelt..
Men uppdaterar väl lite kort här då..

I fredags, första dagen jag äntligen kände mig lite piggare, så blev det utgång och oj vad glad jag är för att jag haka på..
Det finns inte så mkt att säga mer än att det va väldigt lyckat och att jag hade väldigt roligt hela kvällen/natten.
Vi satt först hemma hos Malin ett tag och förfesta lite, Jag, Malin, Sofia, Emelie, Jocke, Johan, David och Kindberg.. Kändes skönt att träffa Davids flickvän och att jag och David kunde umgås med varandra som vänner utan att det kändes wierd eller konstigt på något sätt.. också skönt att hon tog allt bra och att hon va väldigt trevlig och social mot alla, synd bara att kvällen slutade lite tråkigt för hennes del där..
Vi lyssnade på musik och hade allmänt trevligt..
Jag skickade iväg ett sms på vinst eller förlust, det blev vinst, haha..
Vi gick vidare till Trädgårn där ännu fler folk möttes upp, Pontus och gänget, trevligt trevligt...
Kvällen avslutades på Mc.donalds.. trots mitt tin tin begär, men jag fick offra mig...
Sen taxi hem och sängen, skönt!!

Lördag och söndag tillbringades hemma med lite godis, cola, film och även lite bra läsning.. Stieg Larsson, han är en bra författare han, haha!!


Igår va jag tillbaka i skolan igen och det kändes... ja... det kändes piss.. Jag är så opepp och så omotivierad att det bara känns som om det kommer gå åt helvete, men jag hoppas att det känns bättre snart :)


Skola va det som gällde idag också, 1 lektion på 45 minuter från 08:30 - 09:15.. Men ja, jag uppskattar att gå upp klockan 6 på morgonen, ge mig ut i pissregn för att åka till skolan och vara där i 45 minuter.. Blä!

Mötte upp Michaela efter det, det blev frukost/lunch på tin tin.. mumma..


Kom hem, somnade någon timme eller två tror jag..

Nu ska jag snart iväg till gymmet för att träningspass.. bodyjam blir det.. ska bli skönt med lite träning och att rensa tankarna lite :)


Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sofia G

Äntligen update från silla:), alltid lycka roligt att läsa:)



2008-08-26 @ 23:30:00
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0