Trött*

Även denna dag i skolan överlevde jag, min längsta och jobbigaste dag..
Sjukt trött nu och det lockar jävligt mkt att somna någon timme, som förmodligen blir 2..
Imorgon börjar jag inte förrän 12.. och har bara en lektion, så slutar 13, asgött..
Då blir det en sväng till butiken, lämna och hämta lite grejer...
Nella, vilka tider jobbar du imorgon?:)

Blir jobb på lördag och det känns bätter nu när jag vet att jag ska ha butiken istället för att vara på lagret..
Så mellan 11-16 är ni välkomna till stylein och hälsa på..  Kommer nog behöva sällskap, tror nämligen jag blir ensam i butiken på lördag.. :/


Nu ska jag sova eller ngt liknande... mina ögon går i kors..


Hörs snart igen, kanske redan ikväll? :)


Puuss och Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Nella

Jag jobbar 15-22 imorgon, 07-15 på fredag :)

2008-08-27 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0