Stupid*

Åh, jag blir så arg på mig själv..
Vaknar vid halv 10 tiden, mamma säger att hon kan köra mig till skolan... Fan va skönt, sova lite till då, börjar ju kl:12..
Kollar scemat för säkerhets skull i all hast.. Whaaat :O 11:15??
Jaha, jag har väl drömt att jag börjar 12 då..
Mamma kör mig till skolan, möter Louise och Emelie, som säger att min lektion börjar 12... Men neej, det gör den inte alls.. jag kollade ju schemat..
Men mycket riktigt, jag börjar klockan 12.. jag kollade på onsdag istället för torsdag.. stupid..
Så nu sitter jag här i skolan och väntar på att min lektion ska börja... okej, det va ju bara 45 minuters skillnad, men ändå.. jag hade kunnat ligga kvar i sängen lite till ju..

Slutar dock efter den lektionen, klockan 13.. då ska jag till butiken och hämta elins nycklar och lämna/hämta lite kläder..
Funderar på att kika förbi Nella på jobbet, men hon börjar kl: 15.. så får se vad klockan är när jag är klar.. :)

Fan va håltimme är tråkigt, spec när de andra har lektion...
Okej, sen när man har lite att plugga på, så kan man ju utnyttja tiden till det.. men nu, det finns ju fan ingenting att göra... min dator är dessutom helt jävla sjuk, så ingenting funkar på den typ.. jo, jag kan skriva blogg.. wohoo..
Men imorgon ska jag få en sprillans ny dator från skolan, äntligen..
Det är bara att skrota denna..

Jaja, nu ska jag försöka fördriva min tid på bästa sätt.. bara 20 min kvar typ :)
Ha en bra dag..
Hörs senare!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia G

update hjärtat ?(L)

2008-09-02 @ 14:52:26
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0